Terug naar overzicht
hij inge ik heb ook een sluier ik vind dat supp mooi maar het is echt te veel met een stola dus ik denk dat je moet gaan kiezen als je niet van plan bent om je sluier de hele dag aan te houden zou ik voor de stola gaan groetje 23/08/08 xxxx
Hey Inge, Ik was van plan om een sluier te dragen (vanachter in mijn haar, dus niet voor mijn gezicht), maar met mijn kleed gaat dat niet. Een stola in combinatie met een sluier is volgens mij ook te veel, dus je zal moeten kiezen. Ik zou voor de stola gaan, omdat ik denk dat een sluier met een kraag ook teveel van het goede zal zijn. Probeer het anders eens in de bruidswinkel wanneer je gaat passen ...Groetjes, Karen13/9/2008
ik denk dat je als ge voor de sluier kiest voor de eenvoud moet gaan... dus zonder kraag én zonder stola! de combinatie ervan zal te druk worden vrees ik!succes met je keuze.
Heel erg bedankt voor jullie reacties!Ik denk dat ik de sluier misschien ga weg laten... Ik ga bij mijn volgende pasbeurt nog eens kijken wat het mooiste is.Groetjes