Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Jitse

7-3-2008 13:19:33
Hoi Jitse,

Ik las dat jij al ongeveer een jaar aan Infraligne doet. Ik zou ook graag zoiets willen doen, maar ik heb absoluut geen idee van de prijs... En helpt het echt?

Marjan
xxx

Marjan
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 996

Dorine
16-8-2008
 Meld misbruik7-3-2008 14:56:52

hallo

ik heb zelf een paar maand infraligne gevolgd en kmoet zeggen het is niet slecht maar voor mij was het niet goed genoeg..ik vermagerde te weinig. het is ook duur.. voor 10 beurten kost het 150 euro.. en als je 2 tot 3x in de week moet trainen moet je dikwijls die 150 euro leggen. maar ik was er toch nog best tevreden over..vriendelijke mensen enzo. Nu volg ik obesitastraining in ziekenhuis (veel goedkoper) en ben toch al in 14 dagen bijna 2 kg afgevallen en mijn conditie is er uitstekend op vooruit gegaan. dusja.. infraligne is niet slecht..duur (allez voor mij toch aangezien da we veel van ons trouw zelf betalen) en voor sommige mensen werkt het niet echt.

Groetjes
Dorine
08/08/2008 & 16/08/2008

Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik7-3-2008 16:16:05

Hoi Marjan,

Ik ben heel tevreden over infraligne. Ik had al vanalles geprobeerd, maar niets werkte. Of beter ik had gewoon de klik nog niet in mijn hoofd gemaakt. (had echt wel een eetprobleem). Ik wil je heel t verhaal vd infra wel eens uitleggen als je mij je emailadres geeft.

Jitse
060908

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik7-3-2008 16:27:45

marjan.van.assche@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...