Terug naar overzicht
ik zou zeggen, gewoon een foto (laten) nemen van jullie iegen handen. dat is echt het leukst. en kan niet zo'n groot probleem zijn denk ik om dat in de uitnodiging te verwerken.groetjeskaren
Heykes,Wij hebben ook twee kindjes en hebben op onze uitnodigingen onze handen gezet 4 stuks dus papa heeft mijn hand vast en de handjes van de kids liggen er boven op met onze verlovingsringen rond hun vingertje ik vond het geslaagd. We hebben de foto zelf genomen ale laten nemen en ik heb via fotokaarten.nl onze uitnodigingen gemaakt. Er staat boven de handen "mama en papa trouwen" en onderaan de foto de datum van ons huwelijk en op de achterzijde alle nodige info. Als je de foto eens wil zien moet je maar uw emailadres laten weten en ik stuur het eens door.Groetjes en succesnathalie
Wij gaan waarschijnlijk ook zelf onze uitnodigingen maken met een digitale foto. We hebben "onze" knuffels gefotografeerd aan de zee in een hart in het zand, en gaan die op de voorkant zetten. Dit zou niet zo moeilijk zijn beweert mijn vriend. En mijn zus is ook vrij handig met de computer dus zij zal waarschijnlijk wel wat helpen bij de dingen die niet zo goed lukken...En op die manier is het iets heel persoonlijks. Met jullie handen kan je dat ook doen, denk dat dat heel mooi zou zijn in het zwart-wit of sepia kleur... of misschien op papier afdrukken en iets van tekst op een kalkblad afdrukken voor ervoor.