Terug naar overzicht
Hey Elke,Ik ben naar hetzelfde op zoek...Al een oplossing gevonden?M'n e-mail adres is; ilse.wynants@skynet.be
hallo,ik heb ooit eens gezien dat de bruidskindjes zo een gedraaide bamboestok vasthielden. hieraan hing een klein organzazakje met de ringen in. groetjesheidi
heyks,mijn zoon durft het niet alleen en daarom zal mijn metekindje heb vergezellen...met zn tweetjes is dat leuker he.Nu ja, een ringkussen met 2 is wat moeilijk dus dachten we om de ringen aan een mooi lintje rond hun hals te doen...groetjes
Hoi ElkeWij trouwen de dag na jullie. Onze zoontjes van 2 en 4 zijn ook de bruidskindjes. Ik zit ook met hetzelfde probleem. Had al gedacht om hun een bloemetje op te spelden net als de bruidegom en daar de ring aan te makenmvg Cindy
Hey Elke,Je kan je zoontje misschien naar voren laten komen per fiets of go-kart met de ringen vastgebonden op zo'n vlaggetje. Wij dachten er eerder aan om 2 plouchen muizen te voorzien en de ringen rond de staarten te doen en de staarten dan aan elkaar te knopen.Wij hebben 2 bruidskindjes dus kan elk kindje 1 muis vasthouden en bijhouden achteraf.Groetjes,Jill