Terug naar overzicht
Dag Sofie,ik ben vandaag mijn kleedje gaan passen bij Suere. Mijn bijna zo goed als af kleedje:-))) Het is echt prachtig!!! Ze kennen echt hun vak en ook al weet je niet echt 100% zeker wat je wil, met de juiste vragen weten ze het zelfs beter te maken dan je durft dromen. Ik ben er echt meer dan content van.Mijn zus (die ook dit jaar trouwt) heeft haar jurk daar ook laten maken en dat is een jurk die ze min of meer zelf ontworpen heeft en het is echt prachtig!!!Wat de prijs betreft, vrees ik dat je met 800 euro wat aan de lage kant zit (denk dat 1 000 euro meer realistisch is), maar als je het hen vraagt, gaan ze er zeker rekening mee houden. Ik weet wel een winkel waar ze voor die prijs (of zelfs goedkoper) kleren op maat maken, maar de kwaliteit is dan ook maar abominabel. De draadjes van de naden hangen gewoon los!!!!!Met andere woorden: ik zou je zeker Suere aanraden!!!! Van die andere had ik zelfs nog nooit gehoord...Veel succesIlse08/08/08
Merci Ilse voor je enthousiaste antwoordje. Ik zal maandag eens bellen naar Suère. Ik hoop dat ze iets kunnen doen voor mij want je hebt me helemaal warm gemaakt!Prima Desier is een bruidswinkel in de Sint-Jacobsstraat op de hoek dicht bij speelgoedzaak Krokodil. Groetjes.