Terug naar overzicht
HoiIk denk dat dit in nederland zeer veel word gedaan maar in belgie heb ik daar nog nooit iemand van horen spreken. Zelf heb ik dit ook niet gedaan en ik trouw over 80 dagen. Mijn visie hierop is als het gedaan geraakt voordien zal de pijn veel erger zijn dan het geld dat je kwijt bent. Het gaat toch maar over voorschotten he. groetjes Julie
Hallo,Wij trouwen binnen 86 dagen en hebben er ook niet voor gekozen om er annulatieverzekering te nemen. Zoals Julie al zei: ik denk dat je meer emotionele pijn zal hebben, dan dat je met het geld inzit.Groetjes,Ingrid
Ik heb dat eens aan de verzekeraar gevraagd en hij had daar nog nooit van gehoord. Hij moest er zelfs een beetje om lachen. Maar je kunt nooit weten dat je ziek wordt ofzo... Zo heb ik vorige zomer gehoord van een koppel dat ging trouwen, haar toekomstige is een week voor de trouw verongelukt en zij moest mooi alle rekeningen betalen. Schande. Vandaar dat ik inlichtingen heb genomen. Denk ook dat dit in Nederland wordt gedaan en niet hier.groetjesValerie
Ik heb dat ook al veel gehoord. Maar na wat zoekwerk op het net, merkte ik dat het in België niet gekend is. Ik had nochtans ook graag zo'n verzekering afgesloten. Niet zozeer omdat het gedaan zou kunnen geraken, maar meer mocht er iets gebeuren zoals een ongeluk of een overlijden van ouders ofzo...Mocht je dus info vinden Sofie, laat iets weten op dit forum héGroetjesVeerle
In de meeste gevallen moet je voortgaan op de googdwill van leveranciers. Indien het gaat om een ernstige reden zullen velen ook wel hun hart laten spreken en zeker niet alle kosten verhalen.
Hallo,Een annulatieverzekering laat toe om je feest, vervoer, bloemen, ... te verzekeren in geval van overlijden en/of ernstig ongeval van een van de verzekerden (bruid, bruidegom, ouders, broers, zussen) of de ongeschiktheid van de plaats waar de plechtigheid doorgaat.De premie is afhankelijk van het bedrag waarvoor je je wilt laten verzekeren (maar de prijs valt heel goed mee). Een goede makelaar kan je hierbij zeker helpen (surf anders eens naar Vander Haeghen & C°).Veel succes.