Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb twee bruidskindjes,een jongentje van 2,5 jaar en een meisje van 3,5 jaar.Ik heb mijn kledij gevonden in de c&a,er is nu volop keuze met de communiecollectie.Voor het meisje heb ik een bruin kleedje in linnen met een wit bolerotje erop. Voor de jongen een beige linnen hemdje met een das en een bruin linnen 3/4 broekje.Ik heb in het totaal zo'n 80 euro betaald, wat ik zeer schappelijk vind.Groetjes 01/08/08
Hallo,je moet eens kijken op www.cyrillus.fr , naar de ceremoniekledij, daar zie je ook de prijs als je op de foto's klikt.Wijzelf hebben 8 kinderen die voorlopen, de 7 meisjes hebben zo'n wit kleedje met bruin/grijze strik. We hebben de kledij in Brussel gekocht (kleedjes waren iets duurder dan op de website)
amai ; 8 bruidskindjes kathleen, das evenveel als bij de kroonprins als hij trouwde!ps ik maak mijn kleedjes zelf een anders kan je ook een kijken bij jbc of kleertjes.com
Hey,ik weet niet van welke regio je bent,maar als je in de buurt van maasmechelen of wijnegem bent moet je zeker ook es gaan zien bij orchestra,ik ben vandaag geweest met mijn dochtertje,heb een prachr van een kleedje gevonden,ik heb gezien dat je daar jongens en meisjes ook op elkaar kan afstemmen.Voor een kleedje en een bolero (just in case toch maar meegenomen,met belgisch weer weet je nooit),was ik samen 56 euro kwijt.grtz sarah 18/07/08
halloBij ons gaan alle neven en nichtjes hetzelfde gekleed (9)!!! De leeftijden variëren van 2 tot 12 jaar. We hebben een paar weken geleden alles gekocht bijC&A, in de communiecollectie. De meisjes hebben allemaal hetzelfde kleedhe, de jongens een linnen broek met hemdje (met opdruk = stoer!) en een giletje. De kleuren van de jongens en meisjescollectie zijn dezelfde tinten. Er waren al wel veel maten die in een andere winkel omesten doorbesteld worden... We trouwen in september.Deze periode van communiecollecties is wel een goede tijd om voor jongens en meisjes dezelfde kleurentinten te vinden (ook nij Inno).succes ermee!