Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij bruidskindjes

9-3-2008 11:09:39
Hoi allemaal,

Wij trouwen in september en hebben 5 bruidskindjes (2 meisjes van 15 maanden en 7 jaar en 3 jongens van 3, 4 en 6jaar). Waar vind ik kledij die min of meer op elkaar afgestemd is én toch betaalbaar blijft? Iemand ervaring met online-winkelen?
Dank je!
An

An
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 555

inge
1-8-2008
 Meld misbruik9-3-2008 11:20:09

Hallo,
Ik heb twee bruidskindjes,een jongentje van 2,5 jaar en een meisje van 3,5 jaar.
Ik heb mijn kledij gevonden in de c&a,er is nu volop keuze met de communiecollectie.
Voor het meisje heb ik een bruin kleedje in linnen met een wit bolerotje erop. Voor de jongen een beige linnen hemdje met een das en een bruin linnen 3/4 broekje.
Ik heb in het totaal zo'n 80 euro betaald, wat ik zeer schappelijk vind.

Groetjes 01/08/08

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik9-3-2008 12:16:15

Hallo,

je moet eens kijken op www.cyrillus.fr , naar de ceremoniekledij, daar zie je ook de prijs als je op de foto's klikt.
Wijzelf hebben 8 kinderen die voorlopen, de 7 meisjes hebben zo'n wit kleedje met bruin/grijze strik. We hebben de kledij in Brussel gekocht (kleedjes waren iets duurder dan op de website)

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik9-3-2008 16:05:57

amai ; 8 bruidskindjes kathleen, das evenveel als bij de kroonprins als hij trouwde!

ps ik maak mijn kleedjes zelf een anders kan je ook een kijken bij jbc of kleertjes.com

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-3-2008 17:57:11

Hey,ik weet niet van welke regio je bent,maar als je in de buurt van maasmechelen of wijnegem bent moet je zeker ook es gaan zien bij orchestra,ik ben vandaag geweest met mijn dochtertje,heb een prachr van een kleedje gevonden,ik heb gezien dat je daar jongens en meisjes ook op elkaar kan afstemmen.
Voor een kleedje en een bolero (just in case toch maar meegenomen,met belgisch weer weet je nooit),was ik samen 56 euro kwijt.
grtz sarah 18/07/08

Annelies
14-6-2008
 Meld misbruik10-3-2008 14:39:13

hallo
Bij ons gaan alle neven en nichtjes hetzelfde gekleed (9)!!! De leeftijden variëren van 2 tot 12 jaar. We hebben een paar weken geleden alles gekocht bijC&A, in de communiecollectie. De meisjes hebben allemaal hetzelfde kleedhe, de jongens een linnen broek met hemdje (met opdruk = stoer!) en een giletje. De kleuren van de jongens en meisjescollectie zijn dezelfde tinten. Er waren al wel veel maten die in een andere winkel omesten doorbesteld worden... We trouwen in september.
Deze periode van communiecollecties is wel een goede tijd om voor jongens en meisjes dezelfde kleurentinten te vinden (ook nij Inno).
succes ermee!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...