Terug naar overzicht
hallo,als je man zich goed voelt in een smoking moet hij dit zeker dragen, ik vind het deftiger dan een gewoon kostuum.Bij ons gaat iedereen in jacket.
hallo,volgens de officiele dresscode is smoking voor 's avonds, vanaf 17u. Daarvoor draagt men normal een Jacquet. Je kan dat natuurlijk wel wat losser zien, maar als je 's morgens trouwt, zou ik dat toch niet in smoking doen. Hou er ook rekening mee dat de suite dan normaal in dezelfde stijl gekleed loopt. Als dat niet het geval is en de mannen in de suite in pak komen, is het beter als ook de bruidegom een pak draagt en geen smoking vind ik. Uiteindelijk ben je natuurlijk vrij te kiezen wat je wil, maar een smoking legt toch wel een bepaalde dresscode vast en dan is het beter dat die lijn wordt doorgetrokken. GroetjesNancy
Hey,Ik sluit mij aan bij Katleen, Uw verloofde moet zich de hele dag goed voelen en als dat het pak is dat in aanmerking komt dan is dat oke.Ik vind zelfs dat hij zich op deze manier zeker zal onderscheiden van de andere mannen.Ik ben daar zelf bang voor dat je aan de kledij niet kunt zien wie nu precies de bruidegom is zeker als de suite ook een corsage heeft, bij de bruid in wit kleed is het nogal duidelijkgroetjes Eline & Stijn05/09/2008