TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kris
|
10-3-2008 11:06:41
Hey Cindy,
Wij zijn begin februari in het Hofke van Eksaerde gaan eten (dus niet voor een feest) en dat was heel lekker! wij hebben toen een menu gekozen (aperitief, soep, voorgerecht, sorbet, hoofgerecht, dessert en koffie) voor 48 euro pp. Qua eten en bediening zit het daar zeker goed.
Wij trouwen deze zomer (eind augustus of begin september) en zijn ook op zoek naar een feestzaal in dezelfde streek, dus laat maar horen als iemand iets weet! Wij zouden eerder kiezen voor een zaal waar we zelf een traiteur mogen kiezen.
Groetjes, Kris
|
|
Chantal
1-9-2007
|
10-3-2008 15:17:26
Hallo,
Wij zijn op 1 september 2007 getrouwd in feestzaal Tybeert in Daknam. Een echte aanrader, goede prijs-kwaliteitsverhouding, echte professionele mensen. Kortom, als je wil genieten van je feest, neem eens een kijkje op www.tybeert.be We krijgen tot op vandaag nog complimentjes over dit geweldige feest!
Groetjes, Chantal getrouwd op 01.09.07
|
|
Valérie
7-6-2008
|
10-3-2008 21:22:41
The place to be: t' meersdael in eksaarde, je vindt alles via de site www.siva.be (de catering) t'zijn alvast foto's om bij weg te dromen :-) en de prijs is zeker niet hoger dan andere feestzalen. In de zomer kan de zaal open en met vuurkorven stap je net een sprookje binnen.
succes
Valérie
7 juni 2008
|
|
Claudia
8-8-2010
|
14-3-2008 12:26:46
Beste Cindy
Ik huw op 08-08-08 in Lokeren en heb mijn trouwfeest in het Hofke Van Eksaerde gelegd. Indien je graag meer info wil over de prijs die wij betalen en zo mag je mij steeds even mailen op onderstaande adres. claudineken@hotmail.com
Wij zijn ook reeds gaan "proef"-eten en dat was echt verrukkelijk. Grote troeven van het Hofke waren voor ons... Gratis vervoer naar huis voor al je gasten, gratis dj, tof interieur, gezellig,...
|
|
Veronique
|
25-4-2008 20:05:44
Ey,
Ik kan ook de Tybeert aanraden. Het is echt top. Professionele baas, vriendelijk personeel, lekker eten,... kortom het was super!!!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|