Terug naar overzicht
hallo,wij hebben een dj van menen hij komt bij ons langs voor een gesprek woensdag. indien interesse heeft ook sitesounddelightziet er tof en goed uit onze keuze staat dus vast.groetjes
Hey Joke,Wij hebben gekozen voor DJ Satisfaction (Zillebeke) op aanraden van enkele zalen en vrienden. We zijn al eens naar een huwelijksfeest geweest met hem als DJ en er was veel ambiance.Philip Vanbruwaene ken ik nog van enkele fuiven vroeger, hij was dan allesins goed maar een feest heb ik nog niet meegemaakt met hem.Groetjes,Els18/10/08
wij hadden studio sensation van dranouterop aanraden van de feestzaal scherpenbergen er was al van het begin tot einde ambiance, zeker een aanrader en voor die prijs. website www.studio-sensation.be Groetjes
Als we in West Vlaanderen naar een trouwfeest gaan. Komen we nogal veel dj infinity tegen. Mn zus geeft die ook geboekt voor haar huwelijk.
Dag joke,Proficiat met uw huwelijksplannen.Wenst u nog een goede dj?Laat even uw gegevens achter op mijn website www.sounddelight.be en ik bel u even op voor een afspraak.Ik doe u graag mijn manier van werken uit de doeken.Veel succes met de verdere voorbereidingen!Met vriendelijke groetenDiscobar Sound DeLight0486/34.42.74info@sounddelight.bewww.sounddelight.be