Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Koonings.

10-3-2008 10:21:40
Iemand ervaring met Koonings?Klopt het dat de prijzen daar hoger liggen dan hier?

Groetjes,
Debby

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 617

Kizzy
21-6-2008
 Meld misbruik10-3-2008 15:57:40

Hallo Debby,

ik heb in november mijn kleed gekocht bij Koonings.
Het kleed is nu besteld in mijn maat en ik wacht dus met veel ongeduld op de eerste pasbeurt :)

Mijn ervaring met deze winkel is heel positief. Ik had een hele vriendelijke verkoopster, helemaal niet opdringerig en ze luisterde goed naar wat ik wel en niet wilde. Toen ik uiteindelijk mijn kleed gevonden had, had ik toch nog kleine twijfels en toen hebben ze de jurk een week opzij gehangen (zonder enige kost).

Ik vind het dus zeker een aanrader.

Groetjes,
Kizzy

Nele
26-7-2008
 Meld misbruik10-3-2008 18:04:31

Hallo Debby,

ik heb mijn jurk ook bij Koonings gevonden, na veel passen in verschillende winkels in België hebben we dan de stap gezet naar Nederland. Ze zijn hier super vriendelijk, maken graag tijd voor jou en je gevolg. Alleen denk ik idd dat ze wel iets duurder zijn dan hier... maar het kan me niet schelen, heb een jurk die ik nog in geen enkele winkel in belgië heb gezien, dus voor een piece unique de moeite waard :p

ps: ben je de Debby die in Domein Martinus haar feest geeft?

groetjes

Britt
9-8-2008
 Meld misbruik11-3-2008 21:17:00

De jurken van Nicky Vankets zijn er alvast duurder (tot maar liefst 1000 euro duurder). Van de overige merken heb ik er geen idee van.

Ik vond de verkoopster die ik had eigenlijk best wel opdringerig. Ik kwam een eerste keer kijken en alhoewel ik duidelijk maakte dat ik eerst nog naar een modeshow ging en nog niets wou beslissen, stond ze in het midden van de winkel mijn maten te nemen zodat ik enkel nog maar moest bellen en de bestelling zou geplaatst zijn. Maar goed, dit is misschien persoonlijk en anderen zouden dit misschien wel op prijs stellen.

In elk geval is er veel keuze en dat is natuurlijk altijd fijn. Als ik de duurste jurk daar zou kopen die ik gezien had (en die dus nog 1000euro duurder was dan in België), kreeg ik wel mijn juwelen er gratis bij.
Maar goed, dat woog er toch niet tegen op...

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik12-3-2008 9:00:43

Hey Nele,

Ja dat ben ik!Waarom?Jij ook?

Groetjes,
Debby

Nele
26-7-2008
 Meld misbruik12-3-2008 13:00:40

ja ik zal mijn feest daar ook houden maar dan dit jaar op 26 juli. :)
Ben je van die kanten?

greetz...

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik12-3-2008 13:30:18

Nee ben wel van Antwerpen!
Heb enorm getwijfeld tussen Horta in Antwerpen of Domein Martinus,maar dat laatste gaf de doorslag met de tuin en de mogelijkheid om daar te blijven slapen!We zouden de ouders,grootouders(die allemaal nog leven!) en broers en zussen en de getuige daar laten slapen op onze kosten en als er mensen zijn die willen blijven slapen dan kunnen ze dat hé!Ze zijn bijna allemaal van Deurne dus is toch wel riskant om dan mss iets gedronken nog naar huis te rijden hé!

Groetjes,
Debby

Nele
26-7-2008
 Meld misbruik12-3-2008 13:43:08

Helemaal gelijk! Mijn toekomstige is van ginder en aangezien we de kerk in mijn dorp doen hebben we beslist van de feest in het zijne te houden! Van alle zalen die ik heb gezien sprong deze er toch met kop en schouders boven uit. M'n schoonvader is er al verschillende keren op semenarie moeten gaan en het is naar 't schijnt echt af, dus we kunnen met een gerust hart onze benen onder tafel schuiven. :)
Mijn familie en vreinden zullen er ook blijven slapen en ook al de gasten uit het buitenland, maar ze gaan dit wel zelf betalen (maar dat vonden ze absoluut niet erg)
Nog veel voorbereidingsplezier... vor mij begint het stillaan dichtbij te komen

doei

ulrika

Meld misbruik16-3-2008 11:58:12

Hey Debby,

Ik heb mijn kleed daar ook gekocht en ben er heel tevreden over. Altijd even vriendelijk en ze luisteren naar wat je wil. Mijn kleed wordt achteraan helemaal hermaakt en de coupeuse begreep volledig hoe ik het wilde. Wel plezant. 29 juli mag ik voor de laatste keer teruggaan en dan krijg ik mijn kleed mee. Ik trouw op 2 augustus.

Groetjes,

Ulrika

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info