Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

overlijden grootvader

10-3-2008 10:54:31
hallo,

gisteren is de grootvader van mijn vriend overleden. dit 3 maanden voor de trouw. nu hebben we even andere zorgen aan ons hoofd dan de trouw te regelen. maar wat moeten we nu in de kerk met de suite? de oma is alleen. waar laten we haar dan lopen? een koppel met 3?

groetjes
heidi

heidi
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1036

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik10-3-2008 11:47:28

mijn meter is ook alleen op onze trouw,
mijn verloofde zijn moeder is enkele jaren geleden overleden, dus is zijn vader ook allen, wij gaan die 2 dan samen zetten in de suite,

moest één van beiden daar een probleem mee hebben, dan maken we een koppel met 3....
Debbie

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik10-3-2008 11:47:49

Hey Heidi,

eerste en vooral mijn oprechte deelneming met dit verlies.

Ik heb al vaak gezien dat de grootouders wel meegaan met de suite in de zelfde bus / of een wagen hebben. Maar heb ze nog nooit in de suite zelf zien lopen, heb ze al altijd net voor de suite zien binnen komen. Is mss ook een oplossing. En anders misschien een neef of nonkel optrommelen om met de oma van je vriend te lopen.

Veel sterkte.

Groeten,
Karolien.

Liesbeth
5-7-2008
 Meld misbruik10-3-2008 15:51:40

Hallo Heidi,

Eerst en vooral wens ik jullie veel sterkte.
Mijn oma is in december overleden. Bij ons was het ook de bedoeling dat ze met opa zou meelopen in de suite. Ik wil het m'n opa niet aandoen alleen te lopen of met z'n drieën. Daarom heb ik hem voorgesteld om met één van z'n kleinkinderen te lopen. Hij zag dit zitten. Hoewel het sowieso een moeilijke dag zal zijn. Maar aan één kleindochter heeft hij erg veel steun. En zo kan ze hem op die dag ook steunen.
Maar ik zou de oma van je vriend zeker de vraag stellen wat zij ziet zitten. Misschien nu niet meteen, want ze heeft nu andere zorgen en verdriet. Maar achteraf moet zij zich toch ook goed voelen op die belangrijke dag.
Groetjes,
Lies.

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-3-2008 17:18:27

Hey heidi,innige deelneming. K'heb vorige week maandag hetzelfde meegemaakt met mijn oma,toen is zij gestorven.Hoe we het nu in de suite doen met opa,ik zou het begot nie weten! (ben er ook nog nie aan toe om iemand anders oma haar plaats in te laten nemen)dat zijn dingen die de tijd wel zal uitwijzen. Wij trouwen 18 juli,nog eve tijd dus.
Grtz sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...