Terug naar overzicht
Hallo, ik dacht ook zoiets te doen. Ben nog niet tot de uitwerking gekomen. Ik dacht aan een kaars met daar een lint om en een kaartje met onze namen en datum. Indien je idee'tjes krijgt van andere bruidjes, kan je me ze dan doormailen aub: carinewolfs@yahoo.comgroetjescarine17/05/2008
Hey dames,ik weet niet van waar jullie zijn,maar in lummen (limburg) ligt een winkel : kaarskesproccesie,daar kan je heel mooie huwelijks kaarsen krijgen,prijzen vallen heel goed mee.Wij gaan er nemen met een foto van onze ringen,die kosten 22 à 23 euro.Ze hebben ook een site kaarskesproccesie.beAnders laat je het ma weten dan mail ik jullie foto's door die van hun zelf heb ontvangen.Grtz sarah
Wij kochten de onze bij JOKAkaarsen. Ze kostte 50 euro, je hebt wel veel variatie.
Hey SiraIk heb twee rechthoekige kaarsen gekocht (kostprijs 6€). Vervolgens een steen uitgezocht om ze op te zetten (ongeveer 2€). We gaan deze twee kaarsen door middel van kaarsvet van een andere kaars aan mekaar vasthechten, vervolgens doen we er een goud en bruin lintje rond (veritas 0.20 €). Onze namen en datum zetten we erop in gouden letters, hiervoor kochten we stickervellen in de hobbywinkel (ongeveer 0.20€).We zullen dus voor minder dan 10€ gesteld zijn en ik denk dat het resultaat er zal mogen zijn.Hoewel ik reeds al het materiaal heb, hebben we de kaarsen nog niet versierd...GroetjesEllen21-06-08