Nu Online
Momenteel zijn er 504 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eigen trouwkaars maken

10-3-2008 13:15:41
Hello iedereen,

mijn verloofde en ik zijn aan onze laatste sprint richting trouwdag begonnen en merken dat we nog enkele kleine dingen moeten regelen.

Een van de zaken die we nog nodig hebben is een trouwkaars.

Nu heeft dat voor ons weinig betekenis en willen/kunnen we er ook niet veel geld aan besteden.

Zijn er onder jullie die voor een goedkoop alternatief hebben gezorgd (bv, kaars kopen en dan zelf namen op geschreven en hoe doe je dit dan?)

Alvast bedankt

Sira

sira
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1387

Carine
17-5-2008
 Meld misbruik10-3-2008 14:59:05

Hallo,

ik dacht ook zoiets te doen. Ben nog niet tot de uitwerking gekomen. Ik dacht aan een kaars met daar een lint om en een kaartje met onze namen en datum.

Indien je idee'tjes krijgt van andere bruidjes, kan je me ze dan doormailen aub:
carinewolfs@yahoo.com

groetjes

carine
17/05/2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-3-2008 16:47:21

Hey dames,ik weet niet van waar jullie zijn,maar in lummen (limburg) ligt een winkel : kaarskesproccesie,daar kan je heel mooie huwelijks kaarsen krijgen,prijzen vallen heel goed mee.
Wij gaan er nemen met een foto van onze ringen,die kosten 22 à 23 euro.
Ze hebben ook een site kaarskesproccesie.be
Anders laat je het ma weten dan mail ik jullie foto's door die van hun zelf heb ontvangen.
Grtz sarah

bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik10-3-2008 17:28:40

Wij kochten de onze bij JOKAkaarsen. Ze kostte 50 euro, je hebt wel veel variatie.

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik11-3-2008 8:36:35

Hey Sira

Ik heb twee rechthoekige kaarsen gekocht (kostprijs 6€). Vervolgens een steen uitgezocht om ze op te zetten (ongeveer 2€). We gaan deze twee kaarsen door middel van kaarsvet van een andere kaars aan mekaar vasthechten, vervolgens doen we er een goud en bruin lintje rond (veritas 0.20 €). Onze namen en datum zetten we erop in gouden letters, hiervoor kochten we stickervellen in de hobbywinkel (ongeveer 0.20€).
We zullen dus voor minder dan 10€ gesteld zijn en ik denk dat het resultaat er zal mogen zijn.
Hoewel ik reeds al het materiaal heb, hebben we de kaarsen nog niet versierd...

Groetjes
Ellen
21-06-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...