Nu Online
Momenteel zijn er 449 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer passen

10-3-2008 13:24:11
hey, ik heb in december mijn kleedje besteld in de juiste maat. Het kleedje dat ik in de winkel paste was twee maten te groot. Nu heb ik bericht gekregen van de winkel dat het kleed binnen is. Toen ik een afspraak wou maken zeiden ze dat het zeker niet te vroeg op voorhand mocht. Ik mag nu gaan passen drie weken voor mijn huwelijksdatum. Toch maak ik me zorgen, is dit wel op tijd... wat als het kleed toch niet de juiste maat heeft? Of is drie weken op voorhand pas gaan passen normaal?

groetjes,
Sofie

Sofie
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 746

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik10-3-2008 13:28:15

Hey Sofie,

Ik heb mijn kleed besteld op 28 februari, mag het maar pas gaan passen op 25 juli en ik trouw op 22 augustus ... het zal dus wel normaal zijn denk ik (hoop ik) maar ik maak me evenveel zorgen als jij hoor ...en erger nog, het kleed dat ik paste was in mintgroen, en ik bestelde dus hetzelfde maar in ivoorkleur ... dus ik heb er nog eens nachtmerries bij dat het niet in de juiste kleur gaat zijn, ik wil echt niet in een groen kleed trouwen :-( Maar tzal allemaal wel in orde komen zeker hé !
Groetjes
Petra

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik10-3-2008 13:32:36

hallo,
ik heb vorig jaar in juli mijn kleed besteld. in december was het in de winkel en ben het moeten gaan passen om te kijken of de maten juist waren. nu in maart mag ik opnieuw gaan passen en moet ikbeslissen of ik een hoepelrok ga aandoen, moet dan ook de schoenen en lingerie hebben. dan wordt de lengte in orde gemaakt, is nu nog te lang . en paar dagen voor de trouw moet ik dn nog eens terug gaan passen en mag het dan ook meenemen.

groetjes
heidi

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik10-3-2008 15:37:30

Beter vroeg gaan passen! Ik had mijn kleedje in okt besteld, ben het onlangs gaan passen --> verkeerde lengte (TE KORT, ben nogal groot en ze moesten het langer bestellen).. DUS ik zou al gaan passen, je weet nooit!!
Nu hebben ze mijn kleedje opnieuw moeten bestellen, terug een wachttijd van 6 weken....

Groetjes,
Kim

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik10-3-2008 16:23:37

Hey Sofie,

Ik heb mijn kleedje besteld in januari, en half april komt het toe in de winkel. Dan moet ik bellen om een afspraak te maken voor een eerste pasbeurt (dan gaan ze zien of ze nog retouches moeten maken). In juni (denk ik) moet ik teruggaan voor een tweede pasbeurt, en als alles dan in orde is, krijg ik het mee naar huis (maar dat weet ik dus niet zeker, het kan ook pas begin september zijn dat ik het mee mag nemen).
Ik zou het toch een beetje vroeger gaan passen, hoor, stel je voor dat er iets verkeerd gelopen is ...
Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-3-2008 16:42:31

Hey,mijn kleedje heb ik besteld eind januari,het komt pas binnen begin juni,dan zou ik meteen moeten gaan passen,dan paar weken later nog es en dan half juli nog es,dan mag ik het ook mee nemen,trouw op 18 juli.
Ben dus ook behoorlijk nerveus,stel dat er iets mis het? Het kleedje komt goed een maand voor de trouw pas binnen.
Grtz sarah

Tamara

Meld misbruik10-3-2008 22:05:00

Dag Sofie
Ik heb mijn Marylise begin november besteld en de eerste pasbeurt is op 25 april. Daarna waarschijnlijk nog één keer teruggaan om dan, als het goed is, mijn droomjurk mee naar huis nemen. Allée ja, mee naar mijn ouders ;)

christine
10-9-2008
 Meld misbruik13-3-2008 10:34:58

Hey Sofie, ik heb mijn kleed pas besteld, we trouwen begin september, en ik mag gaan passen begin augustus, ik vond dat ook laat, maar blijkbaar is dat zo! Nu denk ik dat ze dat misschien doen omdat je een maandje voor de trouw toch niet veel meer zult bijkomen of afvallen, anders kunnen ze blijven retoucheren. Ik probeer me er toch niet te druk in te maken, dat helpt toch niet! Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info