Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze huwelijksreis ligt vast ! Whiiii!

10-3-2008 14:41:36
Na heel lang twijfelen en zoeken hebben we de (voor ons) perfecte huwelijksreis gevonden en geboekt. We trouwen op 6 september.
We gaan een rondreis maken in het westen van de Verenigde Staten (Los Angeles, Grand Canyon, Phoenix, Las Vegas, Yosemite, San Francisco, ...) van 16 december tot 30 december. Dan vliegen we door naar New York, waar we een hotel vlak bij Times Square geboekt hebben. We zullen onze eerste keer oud op nieuw als getrouwd koppeltje doorbrengen op Times Square in New York!

Kathleen
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1266

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik10-3-2008 15:20:22

Leuk Kathleen!

Wij doen preices dezelfde huwelijksreis maar iets vroeger: eind april- begin mei. Afsluiten doen wij ook in New York.
Wij kijken er ook al naar uit.

Misschien ken je het onderstaand forum al, indien niet: je vindt er veel nutiige tips: www.allesamerika.com

Veel voorbereidingsplezier!

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik10-3-2008 15:34:58

Hey!!

Super!!! WIj gaan ook naar New York en Vegas! Kijken er al erorm naar uit!
In welk hotel overnachten jullie in NY? Wij hebben deze keer voor Belvedere gekozen! 4jaar geleden hebben we in het Edison geslapen...

Groetjes....

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik10-3-2008 15:36:35

Hey dames, wij doen deze rondreis ook.
We vertrekken op 20 april en komen terug op 9 mei.
Zoals Soetkin zegt moet je zeker op die website gaan surfen, daar vind je enorm veel tips.
Gaan jullie een auto of een busrondreis maken?
Groetjes
Sophie
sdebaets@manufast-abp.be

Annelies
28-11-2015
 Meld misbruik10-3-2008 17:19:25

Hey,

wij gaan ook een rondreis maken in het Westen van de Verenigde Staten en dit van 03 september tot 25 september. We zijn zelf alles aan het plannen en kijken er allebei super hard naar uit!!
Ik zou zeggen geniet er allemaal van!

greetz

Annelies
28-11-2015
 Meld misbruik10-3-2008 17:26:47

Hallo allemaal,

gaat er eigenlijk iemand van jullie zijn trouwkleed meenemen op huwelijksreis?
We dachten dat het misschien nog tof zou zijn om elke foto's in LAs Vegas te nemen in onze trouwkleren. Vinden jullie dit een zot idee?

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik10-3-2008 21:53:11

Annelies,

Neen mijn trouwkleed neem ik niet mee. Ik vrees dat dit iets te veel plaats zal innemen in de koffer. Bovendien zou het er helemaal gekreukt uitkomen.
Maar het is wel een leuk idee.

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik10-3-2008 22:18:32

hey!

wij hebben vorig jaar september deze rondreis ongeveer gedaan als huwelijksreis maar zonder new york...
ook san francisco zijn we niet meer geraakt, omdat we tussendoor hier en daar waren blijven hangen. we hadden niks van overnachting geboekt buiten de eerste drie en laatste twee nachten.
echt een aanrader en het zal super worden! zeker vegas!
ik dacht ook eerst mijn trouwkleed mee te nemen om foto's te maken in vegas maar heb het dan niet gedaan omdat het er dan inderdaad te gekreukt zou zijn uitgekomen...

new york doen we waarschijnlijk dit jaar in september

groetjes
sas

Karolien
13-9-2008
 Meld misbruik11-3-2008 9:06:21

Dag Kathleen

Wow, echt tof. Wij gaan in september een rondrit doen in Florida en mss ronden we af in de Bahama's. Het westen wou ik ook wel doen, maar mijn vriend heeft dit een paar jaar geleden al gedaan.
Misschien een nuttige tip: dek je mss nu al beetje bij beetje in tegen de dollarkoers. Wij hebben al redelijk wat dollars aangekocht aan een gemiddelde koers van 1,50. Ik hoop er natuurlijk op dat tegen dat we naar de US gaan dat de dollar nog zo interessant is, maar wie weet gaat hij terug richting 1,40.

groetjes
Karolien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums