Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruin zonder zon

10-3-2008 14:50:11
Heeft er al iemand ervaring met instant tan of airbrush sun of zoiets? Ik ben namelijk een erg wit toekomstig bruidje (Joepie, wij trouwen 25 april 2008) en zou graag een beetje bruin zien.

Anja
25-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 791

Katlijn
18-5-2008
 Meld misbruik10-3-2008 22:23:14

Dag Anja,

Ik had eerst ook gedacht om mij te laten bruin spuiten, omdat ik ook erg wit. Maar ik hoorde dat dit erg veel kost , dat het bij sommige oranje uitslaat en dat het bruin afgaat en verbleekt als je doucht.
Ik trouw 5 april en ben rond februari voor het eerst onder de zonnebank geweest. Dit doe ik nu 3 keer in de week en zelfs volle beurten. het resultaat is verbluffend. Het gaat niet weg en is mooi natuurlijk bruin. Het blijft langer en is goedkoper! Zonnebank is echt een aanrader. En je hebt gerust nog wat tijd als je nu begint.
Hopelijk heb ik je verder geholpen.
groetjes
Katlijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...