Terug naar overzicht
Boetiek Moderna in Schepdaal heeft veel Pronovias...bel er eens naar en vraag of ze dat specifiek model hebben of eventueel kunnen bestellen.
Hallo!Pierre-Yves in Brussel en Aalst heeft ook veel Pronovias. Maar inderdaad, best eens bellen of ze dit model in huis hebben!
Wat een mooie jurk Femke! Pronovias is super.Lijkt een beetje op de mijne (da's Lorna)Maar ik ben wel redelijk zeker dat ze in oktober deze jurk niet bij pierre-yves in aalst hadden.Heb nl alle pronoviasjurken bekeken... :DVeel succes!
Alvast hartelijk dank voor jullie respons. Ik blijf verder zoeken ondertussen...
Hey,Bij Moderna Fashion in Schepdaal hebben ze een groot deel van de collectie, maar inderdaad misschien eerst eens bellen. Ik heb mijn kleed van Pronovias van bij Maxim's Couture in Mechelen (hebben ook een winkel in Aarschot), dus misschien kan je daar ook eens informeren... Kan niet zo moeilijk zijn :).Groetjes, en veel succes!Tania
ik heb hem gepast bij le chapeau in antwerpen.PS: hij is nog mooier als je hem aanhebt dan op foto! goeie keuze ;-)veel succes!lies
Supertip Lies! Thx! Mijn afspraak voor pasbeurt is ondertussen geregeld. Ik ben superbenieuwd!
hey femke,uit nieuwsgierigheid: heb je de jurk uiteindelijk genomen?groetjes,