Terug naar overzicht
Ik snap je zus heel goed, als ik alleen de keuze krijg uit geld, dan kies ik zelf wel iets uit een winkel, geld geef ik niet. Er zal toch nog altijd wel iets zijn dat je nog niet hebt? een extra bakvorm, iets om in de tuin te werken, een sfeerlamp, een tuinstoel of tafel, allez, je kan het zo zot niet bedenken, vind ik...
Dag Tine,Mijn broer is vorig jaar getrouwd en hij vroeg ook enkel geld. Maar wij hebben hem toch samen met m'n andere broer een tastbaar cadeau gegeven. Om dezelfde reden als je zus.We hebben hem een teaktafel met teakstoelen gegeven voor buiten.Ik trouw in augustus en nu krijg ik van één van m'n broers een grasmachine. 't Zijn dingen waar we niet snel zelf geld aan uitgeven, maar om cadeau te krijgen doet het toch wel deugd.Groetjes,Liesbeth
Dag Tine,Wij zijn aan het verbouwen en krijgen dus ook liefst van al geld.Maar om de mensen het idee te geven dat ze iets tastbaars geven, gaan we een huwelijkslijst op onze verbouwsite zetten waar ze een stukje van ons huis (bv 5 bakstenen,een deur,...) kunnen adopteren.
Hey,Ik heb voor mijn broer en schoonzus een digitaal fototoestel gekocht. Nu ik trouw vragen zij natuurlijk ook wat wij willen..maar wij hebben nog geen idee.Groetjes en veel succes!An
Hoi,Wij vragen ook geld, en hoewel ik weet dat sommige mensen inderdaad niet graag geld geven, vind ik het toch ongepast om de wens van het bruidspaar niet te respecteren. Een familielid wil mij per se een juweeltje kopen, maar ik heb dit echt niet graag (ik wil enkel juweeltjes dragen die ik van mijn vriend of mijn ouders krijg), en ik vind het erg lastig dat ze blijft aandringen. En dat iemand zelf iets zou uitzoeken op eigen initiatief is ongetwijfeld goed bedoeld, maar als ik eerlijk ben, kies ik toch veel liever zelf. Je zegt dan misschien wel dat je het mooi vindt, maar ik betwijfel of het ooit 100% onze goesting kan zijn.