Terug naar overzicht
BesteIk ben er al naar verschillende feesten geweest; doopfeest, communiefeesten, trouwfeest, 50jarig huwelijk,... en moet zeggen dat het eten telkens top was. Wel was het nogal druk tijdens de communiefeesten omdat er meerdere feesten tegelijk doorgingen van kinderen die in geetbets hun communie deden op dezelfde dag. Maar buiten de drukte geen negatieve ervaringen gehad.
Hallo Kelly,Wij trouwen op 12 april (binnen 33 dagen) in de Waterhoek in de zwembadzaal. Ik heb er zelf nog nooit een feest gehad maar heb er al wel veel over gehoord. Wij waren ook weg van de tuin, eigenlijk van het totaal plaatje. Ik zal je laten weten hoe het geweest is. Wij hebben ook de dj geboekt via hun en krijgen dj Willy van discobar Veronica. Wij zijn de vrijdag naar een feestje geweest waar hij dj was en dat was supergoed. Ik had er een beetje bang voor maar ik kan op mijn 2 oren slapen. Hij gaat dat heel goed doen.Sandra12/04/2008
Dag KellyMijn nicht is daar een paar jaar geleden getrouwd en er was niets op aan te merken. Spijtig dat het die dag geen goed weer was, anders was de receptie buiten geweest. Het eten was heel lekker (en veel) en het dansgebeuren was ook heel goed. Haar zus is een jaar later in Hof Ter Rode getrouwd en eigenlijk vond ik De Waterhoek beter. Maar ja, dat laatste is een kwestie van persoonlijke smaak.groetjesKarolien
Hallo Kelly,Ik heb ook al gereserveerd bij de waterhoek voor mijn huwelijksfeest op 7 maart 2009. Ik vond het een heel mooie en authentieke locatie. Ik ga mijn feest ook in de zwembadzaal doen. Ik kan tot nu toe alleen maar erg enthousiast zijn over de waterhoek.
Hoi, Ook wij trouwen volgend jaarin de Waterhoek. Letterlijk dan, want wij zullen ons kerkelijk huwelijk daar onder de zonnetent laten doorgaan! Ik ben echt ben ieuwd. Wij zijn bij nieuwjaar daar gaan feesten en het was echt lekker en plezant. We hebben ook de zwembadzaal gereserveerd omdat wij een barbeque gepland hebben. Ik denk wel (en hoop natuurlijk!) dat alles op zijn pootjes zal terecht komen. Maar denk aan één ding => reserveer er op tijd!!Groetjes, Sarah(30/05/09)