Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben erg blij om dit bericht te lezen..Wij hebben ee afspraak volgende week!Groetjes,Eveline
hallo SaskiaNorbert zal ons ook begeleiden op onze dag.maar ik ben een beetje zenuwachtig voor het gesprek, wat mag ik verwachten?ik probeer me wel voor te bereiden aan de hand van zijn mail, maar dat is dan nog niet hetzelfde als rechtover hem zitten hé..
Wij trouwen op 17 mei 08 en hebben gisteren ons voorbereidend gesprek gehad met Norbert Bethune. Dit is heel goed verlopen en volgens mij wordt het een viering die niemand gaat vergeten. We hadden er allebei een heel goed gevoel bij.Diane en Marc
hallo,mijn moeder is getrouwd met haar vriendin op 15 april 2006 en zij hadden een viering via rent a priest.het was een hele mooie viering,heel persoonlijk waarbij heel de familie werd betrokken.enige minpuntje was dat hij tegen het einde van de dienst,volledig onverwachts en niet afgesproken,een collecte hield voor een project dat ze sponsoren.het doel is nobel maar het kwam zo onverwachts dat heel de zaal inclusief het koppel wel ff raar stond te kijken.mss ff goede raad even bespreken of ze collecte gaan houden,is leuker als je dat op voorhand weet alsook op de hoogte bent van het doel van de collecte.verder was het echt een heel mooie dienst!