Terug naar overzicht
ik heb de curacoa van ian stuart..ik twijfel soms wel eens. soms denk ik dat het er wat 'over' is...wij doen een namiddagfeest en misschien had ik beter iets simpeler kunnen kiezen.. maar ja, tis nu toch te laat hesucces!
Ik heb de sancerre.Ik had het eigenlijk meer voor de kleedjes van Pronovias en Maggie Sottero mr mijn vriend vond deze niet mooi. De sancerre is het kleedje dat hij spontaan toonde in een bruidsmagazine. kVond het eigenlijk een beetje te voor mij maar omdat ik het toch wel belangrijk vind dat hij mij mooi vindt op onze trouwdag heb ik het toch maar eens gepast en kijk...kwas aangenaam verrast dus deze is het geworden. Mn mama was ook verrast maar dan in een minder aangename manier, zij had beloofd mn jurk te betalen,hihi...Groetjes
Hoi,Ik ben ook gezwicht voor Ian Stuart. Het was het eerste wat ik aandeed en ik voelde me op slag "wauw". Heb daarna nog dingen gepast, maar niks kon dat gevoel evenaren. Over een kleine 2 maanden mag ik gaan passen, ik kijk er zooooooooo naar uit!Jitse060908Ps: Durf ni schrijven t welke ik heb, you never know who's watching this site ;-)
HalloIk heb ook de sancerre! Gekocht in oktober, en binnen 2 weken heb ik mijn eerste pas! Ben benieuwd.. Ik was meteen verliefd op het kleedje!Welk model heb jij Peggy?GroetjesLieselot
beste lieselot ,ik heb voor mokalita gekozen groetjes peggy
Ik durf ook nie te zeggen welk modelletje ik heb gekocht, maar inderdaad, de jurken van ian stuart zijn GEWELDIGik was ook meteen verkocht.groetjes kelly