Terug naar overzicht
Wij nemen een instrumentale versie van El Condor Pasa (met pamfluit). Ik vond instrumentaal beter passen voor zo'n moment. Bij ons brnegen de bruidskindjes dan de hosties en de beker naar voren en dan mag de aandacht naar hen gaan en niet naar de tekst van een liedjes.Grts, Katleen
Bij ons zal dit het "Ave Maria" zijn live gebracht op trombone door een vriend van mijn schoonouders. Is een beetje klassiek maar ik vind het alleszins wel mooi en het zal toch ook weer iets speciaals geven aan onze viering. Moesten er veel mensen te communie gaan en er is een 2de liedje nodig dan zal dat bij ons "Nessun Dorma" van Andrea Boccelli zijn (cdke)... dat vind ik persoonlijk écht een kippevelnummer!Veel succes! Margit xxxhttp://margitenleslie.trouwen.com
hey Maria!Bij ons verzorgt de koster heel de mis.Wij hebben geen cd'tje of koor of orkest voorzien.Dus hetzelfde hebben we met de offerande.We hebben een boekje gekregen van de koster en we kunnen daar een liedje uit kiezen.
Hey,da begint aardig in te korten hé,wij moeten nog 129 dagen!Als offerandelied hebben wij : "van morrison-have i told you lately"Grtz sarah