Terug naar overzicht
Onze feestzaal vraagt ons toch hen de uitnodiging te bezorgen. groetjesDebbie
Hey Valerie!Ik heb daar eigenlijk nog niet echt over nagedacht. Al zeker de fotograaf (videograaf en ceremoniemeester hebben we niet, als je die wel hebt, moet je die ook uitnodigen volgens mij) en de DJ. Ik weet niet of het uitnodigen van de pastoor en de mensen van de zaal zelf gedaan wordt. De mensen van de zaal ga ik in ieder geval al zeker niet uitnodigen (die krijgen al genoeg geld van ons ;-)), de pastoor misschien (maar ik denk het niet). Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008
Wij nodigen die mensen niet uit.Ik snap het punt ervan eigenlijk niet zo goed, uiteindelijk betaal je hen voor hun diensten hé en daar stopt de overeenkomst toch?Hangt er natuurlijk vanaf wie ze zijn en hoelang ze blijven enzo.Als de fotograaf heel het feest fotografeert, lijkt het met logische dat hij ook eten krijgt en de DJ is daarnaast de enige uitzondering voor mij, omdat die er ook heel de nacht is.
Wij nodigen de pastoor uit beleefdheid uit voor de receptie. Maar 'k weet nu al dat die niet gaatkomen want onze receptie van samen met de mis van 18.30h op zaterdag :-)Maar zo hebben wij onze plicht toch gedaan :-)Katleen