Terug naar overzicht
Hey Matthias en Naomi,Wij trouwen ook in Kasteel Coninxdonck. Onze datum is 5 juli 2008.Je kan 360° foto's vinden op deze link: http://www.vanbelgie.be/index.php?id=77&offset=24&a... Aan de buitenkant zie je de ingangsdeur, die het gebouw min of meer in twee deelt. De rechterkant zijn 3 met elkaar verbonden salonnetjes waar de receptie zou doorgaan bij slecht weer. Het laatste salonnetje kan ook gebruikt worden om cadeautjes en enveloppen veilig op te bergen.Aan de linkerkant zit de zaal. Die is er eigenlijk aangebouwd. De zaal is in een L-vorm, maar het korte stukje van de L wordt enkel gebruikt voor tafels als je echt veel volk verwacht. Anders is dit het gedeelte waar het dessertenbuffet wordt opgezet.Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.Groetjes,Lore
Bedankt. Had dit wel al gezien, vroeg me meer af hoe de zaal er volledig versierd uitzag enzo ...Dat idee voor 3de kamer als stock voor enveloppe's & cadeau is wel super ! :)
Aha... hier kan ik bij helpen... De site van mijn zus:www.annenwouter.be .Dat begint toch met aardige foto's van de feestzaal!Lien, 24 dagen getrouwd