Terug naar overzicht
Wij volgen ook danslessen, maar eigenlijk heeft dit niet zo met ons huwelijk te maken. Ik wou altijd al leren swingen en met een bevriend koppel kreeg ik mijn vriend over de schreef om dat te doen. Natuurlijk is dat nu wel mooi meegenomen met ons huwelijk voor de deur...Ik kan het in ieder geval aanbevelen, heel leuk, en een manier om elkaar op een ander gebied te leren kennen.Groetjes,Mieke11/06/2005
Danjewel voor je reactie Mieke! Ik heb jammergenoeg nog geen adressen in de buurt gevonden waar je dansles kan volgen ter voorbereiding van de openingsdans e.d. Heeft er nog iemand ideeën?
Wij volgen danslessen in Baasrode, dat is wel een eindje van Aalter. Maar het is een zeer goede dansschool! Op deze site vind je meer: www.dansschooldeproft.com
Dankjewel voor je reactie, Annelies! Mag ik vragen wat jullie zoal leren tijdens de dansles? We zijn aan het overwegen om de dansschool in Waregem eens te proberen. Het is ook een eindje rijden, maar het lijkt nog het meest dichtbij te zijn als je andere opties bekijkt...