Nu Online
Momenteel zijn er 318 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigen collega's

11-3-2008 11:58:56
ik zit met een klein dilemma betreffende het uitnodigen van mijn collega's.
ik heb 20 collega's dus indien ik deze allemaal met partner uitnodig zijn dat meteen 40mensen extra. Zelfs meer dan mijn kant van de familie en vriendenkring samen. We zouden in totaal 60 genodigden (familie en vrienden, mijn vriend heeft geen collega's) hebben, dus 40mensen erbij enkel via mijn werk lijkt me wat overdreven. Ze enkel uitnodigen voor dessert ofzo is ook geen optie, aangezien we ons niet echt aan een vaste timing willen houden.
wat zouden jullie doen, of wat is de beleefdste optie?
Iedereen uitnodigen maar zonder partner, of enkel diegene waar ik echt een goeie band mee heb (zijn er dan maar 6) met hun partner? Ik zou liefst voor het tweede opteren, maar vrees voor kwaade reacties achteraf.
Mag je egoistisch zijn voor die éne keer en enkel vragen wie je graag hebt, of vraag je uit beleefdheid ook de mensen die je niet zo graag hebt?
Hoe lossen jullie het op als je veel collega's hebt?

karolien
31-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1207

Ilse
14-6-2008
 Meld misbruik11-3-2008 12:01:04

ken dat gevoel...
zitr met hetzelfde..;denk dat ik achteraf en drink ga geven

evy
1-3-2009
 Meld misbruik11-3-2008 12:15:05

Ik heb 18 collega's waarvan ik er 15 uitnodig. Met de 3 andere heb ik weinig of geen contact. Zijn ze nadien slecht gezind? Pech dan!
M'n vriend nodigt ook 15 collega's uit, dus het aantal komt hier wel overeen. Wij nodigen de collega's wel uit met partner. Zelf ga ik in het weekend ook niet graag op stap zonder m'n partner.
Wij hebben zelf een hele kleine familie en geen vriendenkring, dus zo hebben we toch wat volk op ons feest. Een collega van me trouwde vorige maand en niemand was uitgenodigd bij hem. (hij is 1 van die 3 die ik niet uitnodig)
Persoonlijk vind ik: je nodigt uit wie je zelf wilt!

karolien
31-5-2008
 Meld misbruik11-3-2008 12:18:08

had ik ook eerst gedacht, een drink op het werk ofzo. maar langs de andere kant, er zijn een aantal collega's die eerder al vrienden zijn gewqorden, dus deze zou ik er dan wel graag de dag zelf bij hebben. Maar ja... 'moet' ik dan de anderen ook niet vragen? Maar dan zijn het er ineens zoveel extra! Vind dit echt een moeilijke beslissing. of dan toch maar gewoon doen waar ik zin in heb en me niks aantrekken van de eventuele reacties achteraf??

J
19-4-2008
 Meld misbruik11-3-2008 12:44:35

Ik heb in totaal 70 collega's, dus dat is onbegonnen werk. Ik nodig ze zeven met partner uit op het hele feest, omdat ik ze meer als vrienden beschouw. Dan zijn er nog een tiental waar ik nauw mee samenwerk en die nodig ik uit op het dessert. De rest heeft pech! Als we geen dessertenbuffet zouden doen, had ik ook alleen die zeven gevraagd die ik graag heb. Ik vind dat je egoistisch mag zijn ;-)

Karolien
13-9-2008
 Meld misbruik11-3-2008 12:45:29

Ik nodig al mijn collega's (15-tal + partner) uit op de receptie. Waarschijnlijk zal ik 2 collega's waarmee ik elke middag ga eten uitnodigen op het avondfeest en mss ook mijn baas (dat vind ik dan weer zo raar). Mijn vriend heeft wel meer dan 30 collega's en er komen er steeds maar bij. Hij heeft niet met iedereen een band, dus voor zijn collega's weten we het nog niet. Ik zou opteren om een drink achteraf te geven in een zaaltje of bij je thuis of op het werk. Kan je zo beperkt of uitgebreid maken als je zelf wilt.

groetjes
Karolien

Kim
24-5-2008
 Meld misbruik11-3-2008 13:21:27

Hey,

Ik nodig de collega's die het dichtst bij me staan uit op het avondfeest en de andere op de receptie.

Groetjes,

Kim

Lieselot

Meld misbruik11-3-2008 14:40:47

Van mij idem, collega's waar ik meest mee werk avond, anderen receptie

groetjes

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik11-3-2008 14:51:55

Hoi Karolien,

Ik heb een totaal 70 collega`s, waarvan ik er 40 ga uitnodigingen(met die andere 30 heb ik bijna geen contact of daar kan ik het niet zo goed mee vinden). Ik nodig ze wel zonder partner uit want anders word het veel te veel.

Groetjes,
Sarah

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik11-3-2008 15:46:29

Hey,

Ik zit met een 30-tal collega's, met de ene kom ik al wat beter overeen dan met de andere, maar ik vraag ze allemaal maar wel zonder partner.
Mijn dichtste collega's en mijn baas komen naar het feest met partner. Dat is hier bij ons ook de gewoonte.
Het is ook te zien wanneer je trouwt hé, ik trouw in augustus dus er zijn er al veel op reis ook hé en niet iedereen komt dat weet ik zowieso al.

Groetjes
Nathalie

sandra
18-10-2008
 Meld misbruik11-3-2008 18:04:41

hey iedereen,

zit met soortgelijk probleem ben assistent teammanager van ongeveer 35 mensen, dus ergens heb ik zo wel iets van mijn mensen toch uit te nodigen op de receptie, dan wel met partner, is precies zo raar zonder niet? en enkele ervan voor avondfeest, maar dan echt al meer vrienden dan collega's, ik denk dat niemand dan kan zeggen van ze is mijn chef en ik mocht niet gaan? maar is direkt wel hele bende. ben er nog niet helemaal.
groetjes

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik11-3-2008 18:45:44

Hey,dan heb ik het makkelijk,ik heb maar 7 collega's,heb met allemaal ne goeie band,met partner zijn da dus 14 man extra,op 110 man maakt da ook nie veel meer uit hé.
Ma in jou geval ,neem enkel die waar je je goed bij voelt,waar ben je anders mee bezig hé.
Grtz sarah

Nancy
10-5-2008
 Meld misbruik12-3-2008 23:01:37

hallo Karolien

Ik zou ook alleen de collega's uitnodigen met wie je een goede band hebt.
Zelf nodig ik enkel die uit waarmee ik ook buiten het werk contact heb, die zijn dus ook vrienden geworden - dat zijn er nog een heleboel en sommige zijn nu ook ex-collega's ondertussen. Een huwelijk is voor mij een persoonlijke aangelegenheid en heeft eigenlijk niks met het werk te maken. Dus tenzij ik ook een persoonlijke band heb met mensen, zou ik het raar vinden die op mijn huwelijksfeest te hebben.

Ik ben es op een feest geweest waar een vriend enkel zijn baas had uitgenodigd (en nog een paar jarenlange vrienden die ook collega's waren)Ik vond dat wat raar en het wordt dan ook direct zo formeel, speciaal als de baas met andere collega's aan tafel zit - dan lijkt het al bijna een conferentie van het werk :-)

Groetjes
Nancy

Jo
7-3-2008
 Meld misbruik13-3-2008 22:51:23

Hallo Karolien,

Ik heb ook 20 collega's, ik kom met bijna iedereen goed overeen. Ik heb hen alle 20 uitgenodigd, zonder partner, en ze waren allemaal laaiend enthousiast. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad. En diegene die in 't weekend niet zonder hun partner willen buitenkomen, spijtig voor hen, dan komen ze gewoon niet hé.

Veel succes!

Jo

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...