Terug naar overzicht
heb je enkel een burgerlijke plechtigheid?
Wat bedoel je met intiem... wij vieren het ook in kleine kring wat betekent rond de 35 gasten.Wij geven een kleine tuinceremonie, daarna een receptie en diner.Na het diner gaat iedereen gewoon naar huis. Maar we doen het wel in een feestzaal (niet in een restauarnt) met dessertbuffet en het aansnijden van de bruidstaart is voor mij een mooie aflsuiter. Iedereen krijgt ook een klein cadeautje mee naar huis.Groetjes, Tineke 14/08/08
Ook wij vieren onze huwelijksdag in beperkte kring. Enkel onze dichtste familie en beste vrienden zullen aanwezig zijn, dwz 35 personen.Toch is onze dag goed gevuld. We doen de burgerlijke plechtigheid en kerkelijke viering in de middag. Zo kunnen we ons allemaal rustig klaar maken en is er minder stress. Dat betekent 14u gemeentehuis, 15u kerk (we hebben gekozen voor een kapel zodanig dat het wat intiemer is), 16u-17u30 foto's en dan naar het restaurant waar een zaaltje voor ons voorzien is. Op die manier kan je héél de dag genieten. Sandra08/08/08
Bedankt voor de reacties!We trouwen gewoon voor de wet en in intieme kring is ongeveer zo'n 20 personen.
Dag ElienVan waar ben je ergens? Wij vieren ons huwelijk met een 30-tal personen. En hebben alles voor een volledige dag reeds gepland.
Ik ben van West-Vlaanderen. Regio Roeselare.Hoe verloopt jullie dag dan ongeveer als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?
Dag Elien,Wij hebben ook een volledige dag gepland in west-vlaanderen. Als je geInteresseerd bent, wil ik je gerust eens mailen. Details geven op het forum kan niet want het is een verrassingsdag voor de gasten. En ik heb zo een vermoeden dat er enkele nieuwsgierige familieleden het forum volgen.Groetjes Els
Dag Els,Bedankt voor je reactie!Mijn e-mail adres is elien_decadt@hotmail.comGroetjesElien