Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Style Tailors

11-3-2008 13:08:48
Hallo,

Iemand ervaring met Style Tailors? We zouden de jkostuums voor de mannen van de suite daar willen gaan huren... Er is naart schijnt een nieuwe winkel van hen in Aalst..

Bedankt!
Kim

Kim
28-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1400

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik11-3-2008 13:44:56

Hey,

Mijn ventje heeft daar zijn kostuum van Lubiam gekocht. Wel in Mechelen, want de winkel in Aalst was toen nog niet geopend.
We hebben net een briefkaart gekregen dat de winkel in Mechelen dit weekend (14 tot 16 maart) een opendeur heeft met 10% korting ook, en ze stellen de nieuwe collectie voor. Misschien eens informeren of ze dat ook doen in Aalst...

Groetjes,

Tania

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik11-3-2008 13:51:27

Weet jij soms wat de prijsklasse van de kostuums daar is? We twijfelen nog of we er eentje zouden kopen of huren voor mijn ventje...
Bedankt!

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik11-3-2008 14:56:30

dag Kim

mijn man heeft daar zijn Lubiam kostuum gekocht, hij was zeer tevreden over de service. Wij zijn van Aalst, maar toen was hun winkel in aalst nog niet open, is in Mechelen geweest....

Zijn kostuum van Lubiam kostte 900 euro, hemd was gratis

groetjes
christel

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik11-3-2008 15:47:05

Mijn vriend en de mannen van de suite hebben hun kostuum allemaal gevonden bij Style Tailors in Aalst. Mijn vriend heeft zijn kostuum gekocht en het hemd er bij gekregen, de anderen hebben hun kostuum gehuurd. Prijskaartje weet ik niet aangezien de ouders betalen en ik mij met niets van de kostuums mag moeien.

groetjes,

Marijke

12/07/08

Melissa
29-3-2008
 Meld misbruik12-3-2008 13:01:23

Hallo Kim,

de mannen van de suiten hebben hun kostuum daar gehuurd. Het is er eentje van de nieuwere collectie. Samen met een das komt dit uit op €68/kostuum. Een hemd dient wel aangekocht te worden, maar je kiest zelf waar je dat doet.
Mijn ventje heeft zijn kostuum gekocht. Samen me de das en de ceintuur kwam dit op +-€700 uit. Het hemd hebben we gekregen.

Melissa
29-03-2008

Miek
28-6-2008
 Meld misbruik14-4-2008 13:54:58

Hallo Kim,

Zijn jullie tevreden van de kostuums?
Wanneer trouwen jullie?
Wat is de naam van de winkel?
Ik zou in Mechelen willen gaan, wij zijn van omstreken Antwerpen.

groetjes,
Miek

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik14-4-2008 13:59:33

Hallo Miek!

Wij zijn ondertussen langsgeweest voor de kostuums en zijn heeeel tevreden. Vriendelijke mensen, veel keuze in kostuums..Wij hebben wel gehuurd, want mijn "aanstaande" doet dat nadien toch nooit meer aan!
We trouwen 28 juni (nog 75 dagen!!)
De naam vd winkel is gewoon "Style Tailors"..

Groetjes,
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info