Terug naar overzicht
Hey,Mijn ventje heeft daar zijn kostuum van Lubiam gekocht. Wel in Mechelen, want de winkel in Aalst was toen nog niet geopend.We hebben net een briefkaart gekregen dat de winkel in Mechelen dit weekend (14 tot 16 maart) een opendeur heeft met 10% korting ook, en ze stellen de nieuwe collectie voor. Misschien eens informeren of ze dat ook doen in Aalst...Groetjes,Tania
Weet jij soms wat de prijsklasse van de kostuums daar is? We twijfelen nog of we er eentje zouden kopen of huren voor mijn ventje...Bedankt!
dag Kimmijn man heeft daar zijn Lubiam kostuum gekocht, hij was zeer tevreden over de service. Wij zijn van Aalst, maar toen was hun winkel in aalst nog niet open, is in Mechelen geweest....Zijn kostuum van Lubiam kostte 900 euro, hemd was gratisgroetjeschristel
Mijn vriend en de mannen van de suite hebben hun kostuum allemaal gevonden bij Style Tailors in Aalst. Mijn vriend heeft zijn kostuum gekocht en het hemd er bij gekregen, de anderen hebben hun kostuum gehuurd. Prijskaartje weet ik niet aangezien de ouders betalen en ik mij met niets van de kostuums mag moeien.groetjes,Marijke12/07/08
Hallo Kim,de mannen van de suiten hebben hun kostuum daar gehuurd. Het is er eentje van de nieuwere collectie. Samen met een das komt dit uit op €68/kostuum. Een hemd dient wel aangekocht te worden, maar je kiest zelf waar je dat doet.Mijn ventje heeft zijn kostuum gekocht. Samen me de das en de ceintuur kwam dit op +-€700 uit. Het hemd hebben we gekregen.Melissa29-03-2008
Hallo Kim,Zijn jullie tevreden van de kostuums?Wanneer trouwen jullie?Wat is de naam van de winkel?Ik zou in Mechelen willen gaan, wij zijn van omstreken Antwerpen.groetjes,Miek
Hallo Miek! Wij zijn ondertussen langsgeweest voor de kostuums en zijn heeeel tevreden. Vriendelijke mensen, veel keuze in kostuums..Wij hebben wel gehuurd, want mijn "aanstaande" doet dat nadien toch nooit meer aan! We trouwen 28 juni (nog 75 dagen!!)De naam vd winkel is gewoon "Style Tailors".. Groetjes,Kim