Terug naar overzicht
Hallo Kelly,Ik zing regelmatig trouwmissen samen met een gitarist. Wens je wat meer info, mail me gerust. isabelle.dewulf@tiscali.be
Hallo Kelly,Wij zijn ook van West-Vlaanderen. Wij hebben hééél lang gezocht naar een groepje. Gisteren hebben we ons keuze gemaakt. Ik kan je heel veel mailadressen, websites, info ( prijscatergorie? toch wel belangrijk niet?) doorgeven. Indien je interesse hebt kun je misschien terug reageren met je e-mailadress, dan stuur ik je alles door.Groetjes,Mieke11/06/2005
hallo,ik ben ook van West-Vlaanderen en ben wel geïnteresseerd in groepjes en de prijzen die ze ervoor vragen. Is het mogelijk wat info te mailen naar: sofieclaerbout@hotmail.comalvast bedankt!Sofie20/08/05
wij hadden 'stroomopwaarts' uit staden...Heel mooi en goedkoop!
ze hebben een website maar die weet ik niet meer precies. Je kan het hen anders zelf telefonisch vragen:Goderis - Devulder051/702305 en ik dacht dat die mevrouw Lindsey heette...
HalloZeker ook eens een kijkje nemen op www.imperialbrass.tk . Onze hoorniste zingt ook bepaalde nummers (ook nummers op aanvraag).Contacteer me gerust voor meer info!GroetjesTom(alle info op www.imperialbrass.tk )
Emmely,wat is goedkoop?
Dag Sofie, wij trouwen op 27/08/05 en wij hebben een muziekgroep gevonden uit Brugge... e-mail adres info@patrick_els.be Deze mensen zijn tegelijk dj op uw feest, indien intresse... Veel succes
goedkoop? dat groepje 'stroomopwaarts' kwam met drie personen voor 150 euro onze mis verzorgen (vervoer en zo inbegrepen). Dat vond ik toch wel echt goedkoop en zeker als je ze bezig hoorde.... Succesemmely