Terug naar overzicht
Hallo Kelly,Ik zing regelmatig trouwmissen samen met een gitarist. Wens je wat meer info, mail me gerust. isabelle.dewulf@tiscali.be
Dag KellyNeem eens een kijkje op de site www.imperialbrass.tk . Onze hoorniste zingt ook sommige nummers, contacteer me gerust voor meer info!GroetjesTom(alle gegevens op www.imperialbrass.tk )
Dag Kelly,Roger (keyboardspeler + zanger)) en ik (zangeres) spelen trouwmissen en feestjes. We hebben ook nog verschillende gewone optredens. Je kan me steeds bellen voor vraagjes op nr. 0477-77.84.76. Groetekes en nog veel succes met je voorbereidingen.Hilde
dag Kelly,Ik ben zangeres en speel regelmatig met een liveband (gitaar, sax, contrabas, en drums) op huwelijksmissen en -recepties.Binnekort ga ik zelf ook trouwen trouwens! Vandaar dat ik je berichtje tegenkwam...Als je zat meer info wilt kan je altijd even bellen 0496/023225groetjesInes
dag kelly,Je bent ondertussen al enkele dagen getrouwd. Een dikke proficiat. Hebben jullie dan nog een groepje gevonden om in jullie mis te spelen. Van waar waren die en hoeveel koste dit. Ik ben ook opzoek naar zoiets en woon ook in west-vlaanderen (Damme).Groetjes vinetje@hotmail.com