Terug naar overzicht
Hoi Annick,Als je, je emailadres geeft dan kan ik je wel helpen. Groetjes,Sarah24/05/08
Sarah, je mag mij alleszins ook al helpen :)bruno.claudia@hotmail.com ..dankje
Dat zou super zijnfranky-annick@telenet.beBedankt
Hoi Annick,Heb je ze ontvangen?
als je nog tips hebt mag je ze mij ook gerust door sturen vind ook niets jokebast@hotmail.com
he sarah,voor mij mag je ook altijd je misboekje sturen. ladoncathy@hotmail.comgreetz
Hey,heb er jullie ook een paar gestuurd,veel succes ermee!!Grtz sarah
Hey Annick,Zou je je ontvangen misboekjes ook naar mij kunnen doorsturen? anneleenf@gmail.comAlvast bedankt!Groetjes,Anneleen
http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.htm Website waar je veeeel boekjes kan downloadenGroetjesEef
Sarah,Kan je deze ook even doormailen naar mij? sylviepiette@hotmail.comAlvast bedanktSylvie
hallo damesik las dat ook julli er problemen mee hebben,awel hier is da ook zo!dus alle hulp of eventuele voorbeelden zijn hier van harte welkomalvast bedankt voor jullie eventuele hulp
hihi misschien kunt ge ut doormailen naar mijn emailanndirk@hotmail.com,onze trouwdag is 12 juli 2008,dus hulp pf voorbeelden steeds welkombedankt alvast
Als jullie willen, kunnen jullie ook naar mij doorsturen? dominiquelegrand@hotmail.comDank je wel!!Dominique