TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieselot
5-7-2008
|
11-3-2008 18:20:19
Ik vind het ook normaal dat je enkele "richtlijnen" doorgeeft aan de suite. Ik ben voor alle zekerheid met mijn schoonmoeder meegeweest toen ze haar kleren gaan kiezen is. Geloof het of niet, ze had ook iets felroods op het oog! Ik heb er voor haar de suitekleedjes uitgenomen die ze eens moest passen. En ze heeft dus hieruit ook gekozen. (maar ze vond het zelf ook heel mooi hoor). Is zwart en beige. Mijn moeder heeft een bronsachtig kleur van kledij, en mijn zus zwart. Ik vond het gewoon belangrijk dat er zo niemand "uitspringt" in de suite. Want die vallen dan een beetje uit de toon vind ik.
Veel succes!
Lieselot
|
|
Anja
25-4-2008
|
11-3-2008 18:41:06
Hey Veerle Wij hebben een dress code: suite vrouwen in het lang, suite heren in donkerblauw kostuum met das. Wij hebben niet voor een kledingkleur voor de vrouwen gekozen, maar dit kan je wel doen. (We weten dat onze moeders nooit knalkleuren kiezen :-) ) Jullie trouwen toch? Nog veel succes
|
|
Karen
13-9-2008
|
11-3-2008 21:38:46
Hey Veerle,
Wij hebben helemaal geen dresscode, ik vind dat niet nodig. Da's trouwens helemaal niet de gewoonte in mijn familie en streek. Maar als je wel een dresscode oplegt, moet je wel zien dat iedereen die volgt, anders heb je problemen ... En niet iedereen staat met roze en bruin, hou daar ook rekening mee. Overleg het eerst met de mensen van de suite, en zie wat zij ervan vinden. Hou rekening met hun suggesties, en dan zullen ze meer geneigd zijn om jouw wensen te respecteren (er zijn al verschillende topics op dit forum over mensen uit de suite die zich niet aan de dresscode gehouden hebben, hou hier dus rekening mee).
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
Cindy
12-9-2008
|
12-3-2008 7:13:36
hej
wij hebben ook geen dresscode.de suite is nl niet zoooo groot. en ik vind ook niet dat ik dat kan vragen. de ene zal in lang zijn de ander in kort. dat maakt mij niet veel uit hoor. zolang ik maar in de belangstelling sta :)
de mannen hebben er zelf voor gekozen om allemaal hun kostuum te gaan huren in dezelfde winkel. voor het gemak denk ik.dat maakt het terugbrengen gemakkelijker achteraf gezien wij op reis vertrekken.
dus conclusie: die suite is toch zoo belangrijk niet? je moet vooral zelf stralen en zelf uitblinken. grts cindy 12/09/08
|
|
sarah
17-5-2008
|
12-3-2008 7:21:13
roze en bruintinten... heb je er al bij nagedacht dat er momenteel weinig bruin is voor de mannen?
En dan nog moet je met bruin en roos staan.
|
|
Ellen
21-6-2008
|
12-3-2008 8:23:44
Hey Veerle
ik begrijp dat je een beetje uniformiteit wil in de suite, en dat is je volste recht... Persoonlijk doe ik het niet omdat ik het zelf ook niet echt apprecieerde toen de nicht van mijn toekomstige twee jaar geleden als suitekleur bordeaux koos. Eerst en vooral vond je bijna geen bordeaux (het was een zomerhuwelijk) en wilde ik absoluut iets dat ik achteraf nog kon afdragen. Ook haar schoonouders waren hier niet meer opgezet en haar schoonmoeder ging voor zwart. Uiteindelijk kwam het erop neer dat iedereen toch droeg wat hij of zij wilde. Moraal van het verhaal, overleg dit eerst met de suite vooraleer je zoiets invoert en opteer misschien voor een tip in de zin van pastelkleuren of donkere kleuren. Zo hebben de mensen toch wat meer keuzevrijheid dan alleen met roze of bruin.
Groetjes ellen 21-06-08
|
|
Lieve
1-9-2006
|
12-3-2008 8:30:24
Hey,
mocht ik in de suite lopen, ik zou dit niet leuk vinden. Niet iedereen heeft het geld om iets te gaan kopen dat ze slechts één keer kunnen dragen, en als ze die kleuren nu net niet mooi vinden, zijn ze er al aan voor de moeite.
Ok, het is jullie huwelijk, maar er zijn volgens mij grenzen aan de dingen die je aan jullie gasten kunnen opleggen.
Groetjes, Lieve
|
|
Els
4-7-2009
|
12-3-2008 9:11:03
Hey,
Persoonlijk zou ik dit niet opleggen. Vorig jaar heb ik in een suite mogen lopen en ik vond het plezant dat we zelf konden kiezen. Kledij die we later nog konden dragen...en ik heb mijn kleden al veel kunnen dragen op feesten.
groetjes
|
|
Laura
4-10-2008
|
12-3-2008 9:22:23
Dag Veerle, mijn familie en ik vonden een kleurcode voor de suite helemaal niet belangrijk, maar mijn schoonfamilie (lees: schoonmoeder :-)wel. Dus hebben we afgesproken dat de mannen een kostuum in zwart of grijze tinten zullen dragen en dat ik, zodra mijn moeder of schoonmoeder iets gekocht heeft, de ander zal laten weten wat de kleuren zijn, zodat hier rekening mee gehouden kan worden. Misschien kan overleg tussen de families ook bij jullie iets opleveren? veel succes! gr. Laura
|
|
Laurie
|
12-3-2008 15:04:48
Hey,
Das voor iedereen persoonlijk. Ik verkies net veel kleuren en de vrouwen in de suite willen ook graag de enige zijn in een bepaald kleur.
Groetjes,
Laurie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|