Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gelnagels regio brugge

28-2-2005 21:32:29
Hoi
Ik had graag de avond voor de onze trouw 14/05/05 gelnagels laten plaatsen een beetje in de stijl van mijn kleed. Weet er iemand een goed adres regio brugge en mocht het eventueel mogelijk zijn iemand die naar huis komt.

Alvast bedank

Groetjes
Julie

julie
14-5-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1626

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik1-3-2005 17:59:25

Je moet het eens gaan vragen in Ici Paris Xl vlakbij de Veritas in 't stad.(Brugge) Daar doen meisjes gelnagels na hun werk bij je thuis.

Groetjes
Valerie

Beesje
20-6-2006
 Meld misbruik8-3-2005 19:27:19

Sorry ik kan niet op je vraag antwoorden maar ik ben wel curieus in welke kerk jullie trouwen en hoeveel die kost. Wij trouwen maar volgend jaar in de zomer maar zijn nog maar net met opzoekingen gestart.Graag wat advies van jou. Dank je

julie
14-5-2005
 Meld misbruik10-3-2005 20:45:50

dag beesje,

Ik moet je ontgoochelen maar wij trouwen niet in een kerk maar met rent a priest op het domein van de abdijhoeve in oudenburgom 15 u30 en om 11u40 trouwen we voor het stadhuis te brugge.

Groetjes
Julie

julie
14-5-2005
 Meld misbruik10-3-2005 20:47:45

beesje,

Heb je nog vragen je moet maar een seintje geven en ik geef je dan wel mijn e-mail adres.

Groetjes Julie

sylvie
29-8-2008
 Meld misbruik17-3-2009 14:03:48

elf nagelstyliste en heb reeds 8 jaar ervaring.
En ik kom aan huis.
Je kan even rustig mijn site bekijken op deze link

http://nailartesylvie.blogspot.com/e

als je eventueel een afspraak wenst kunt u me gewoon bellen of mailen. Veel succes met de planning.

Grtjes Sylvie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...