Terug naar overzicht
Een goed forum is www.bouwinfo.be en dan gewoon klikken op 'vraagbak' alsook www.livios.be is handig.wijzelf hebben ook trouw/bouw plannen, trouwen in okt 2008 en beginnen met bouwen begin 2009!onze website: www.engelenstraat12.be mvgPeter
Wanneer trouw je? Wij op 11 oktober 2008!
dag marie, ik ben zelf bouwpromotor.. dus als je een specifieke vraag hebt. Dan vraag gerustgroetjes
Zelfde planning hier!! Volgens mij beste forum momenteel: www.bouwinfo.be/forum . Wij hebben er alvast heel veel info gehaald... Mede door dit forum, en door veel te surfen, hebben we zelfs besloten een passiefhuis te gaan bouwen. Een goed (maar traag) forum over alles wat met energie te maken heeft: www.bblv.be/energieforum .Veel succes!!!Groetjes,TaniaPS: Wij gaan vandaag op eerste gesprek bij de waarschijnlijk laatste architect die we bezoeken, en dan kiezen.... spannend hoor!
Hoi hoi,wij trouwen op 9 mei 2009 en zijn al enkele maanden op zoek naar ofwel een bouwgrond ofwel een nieuwbouw. Maar wat is het allemaal duur seg! (en dan vallen de prijzen in Limburg naar het schijnt nog mee...).Ik zal blij zijn als we er van af zijn want het is toch wel een grote zorg op dit moment, en dan nog eens de trouw erbij, en dan is mijn toekomstige ook nog net ander werk aan het zoeken... Ach ja, ik zal maar niet klagen want het is eigenlijk ook heel spannend allemaal! :)Groetjes,Liese
Hey Marie,Wij (Peter en ik, zie eerste bericht) trouwen op 04/10/2008.GroetjesBelle
Hey MarieWij zijn vorig jaar in maart beginnen zoeken om iets te kopen. Net ervoor, februari, ben ik ten huwelijk gevraagd. Sinds september/oktober zijn we zeer intensief op zoek gegaan naar een woonst. Maar op een bepaald moment ga je dagelijks minimum 1 woonst kijken en ondertussen probeer je nog iets voor de trouw voor te bereiden en misschien je huishouden te doen en je ventje graag zien, maar dat is niemand aan te raden vind ik persoonlijk. Het is voor mij de laatste maanden immens zwaar geweest en ik heb nu een breekpunt bijna bereikt, en dat zal één va nde komende weken nog doorkomen. Ben stikkapot gelijk ze het hier noemen, doodop gewoon. Dus bezint eer ge begint. WIj trouwen 17 mei en krijgen 21 april de sleutel wanneer dus eveneens de lening begint te lopen. We hebben meermaals geteld hoeveel we konden lenen en al om niet in de problemen te komen voor de trouw. Maar verder: veel succes en ik hoop dat je snel iets vindt.Eef