Terug naar overzicht
Hallo,Ik bewaar de mijne... momenteel hangt ze in de hoes aan de kast... maar ze wegdoen, kan ik niet.Groetjes
Ik ben van plan om hem op een paspop in mijn slaapkamer te hangen...Ik zou hem nooit verkopen!Langs de andere kant kan je er iemand een even leuke dag mee bezorgen als de jouwe!Maar toch wil ik hem altijd opnieuw kunnen bewonderen...Ik kijk er al naar uit!Katrien, 15-08-08
Ik heb al besloten om de mijne te verkopen. Via ebay denk ik? Alle sentimentele overwegingen ten spijt zie ik er niet echt het nut van in om een kleed bij te houden dat je toch nooit meer kan aandoen!
Hey,wij zijn ondertussen dik anderhalf jaar getrouwd en ik hem mijn jurk meteen na het huwelijk te koop gezet via allerlei kanalen (winkels in de buurt, e-bay, Kapaza...) en na ongeveer drie maand heb ik een jong meisje heel gelukkig kunnen maken met mijn jurk. Ze is dag op dag een jaar na ons getrouwd en ik heb geen seconde spijt gehad van mijn beslissing. Het moment dat ik de jurk aan haar gaf, was voor mij erg emotioneel. Maar ik ging mijn kleedje toch nooit meer aandoen en heb massa's mooie foto's en een schitterende video...Groetjes,Lieve
Hey,Ik zou het ook nooit over mijn hart krijgen om em weg te doen. Er hangt teveel emotie aan vast. En je kan em stiekem nog es aan doen als je alleen thuis bent... :)xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Ik ga mijn jurk verkopen.Hoewel er waarschijnlijk wel veel emotie rond zal hangen: dragen zul je hem nooit meer. Ik zal er foto's van hebben, en herinneringen - dat lijkt me genoeg.Ik kijk er naar uit om een ander bruidje gelukkig te maken met mijn prachtige jurk.Uiteindelijk is een huwelijk méér dan in een mooi kleedje rondlopen, he. Een trouwring vind ik veel emotioneler dan zo'n jurk.groetjes,Nina