Terug naar overzicht
Ik denk niet dat ze dat zullen doen, het is eerder het samenstellen van de suite, zorgen dat alles volgens schema verloopt, zorgen dat trouwboekjes, ringen niet vergeten worden, bruidskindjes helpen.Zo'n beetje zorgen dat jullie weten dat alles goed verloopt en niks misgaat.
Onze ceremoniemeester helpt wel bij het uitschenken van drankjes voor het vertrek naar het stadhuis, en dat hebben we niet gevraagd, blijkbaar is dat de gewoonte. Verder zorgt ze (tis een vrouw) ervoor dat we overal op tijd zijn en dat we alles meehebben wat nodig is. Toch wel handig vind ik, zo moeten we ons helemaal niet opjagen want zij regelt alles.
Hey Betsy,Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat een ceremoniemeester echt een supermeerwaarde heeft! Hij zorgt er heel discreet voor dat alles goed verloopt, je moet niet op je uurwerk kijken, stelt de suites goed samen, helpt bij in en uit stappen... je voelt je echt verzorgd :-)Ik kan je ook van harte onze ceremoniemeester aanbevelen www.theweddingplanner.be ; hij heet Joris en is echt een krak in zijn vak! Want ik heb op de trouw van mijn nicht een andere aan het werk gezien en geloof me... het kan ook minder!Lees maar eens het gastenboek, iedereen is over de wolken!Groetjes en laat je maar eens goed bedienen, hahaJozefien