Terug naar overzicht
els,eerst en vooral mijn medeleven voor het verlies van je pa.Ik zou (mocht ik in jou plaats staan)tijdens de dienst een woordje richten naar je pa terwijl je een dankwoord doet naar de ouders.Het zal wellicht niet makkelijk zijn en zeer emotioneel zijn voor de familie maar het zal zeker in dank afgenomen worden en nadien bijblijven bij iedereen.
och, els dit is echt verschrikkelijk!maak er een mooie huwelijksdag van. ik ben er zeker van dat je papa dit zo zou gewild hebben.mijn vriendin heeft dit ook voorgehad. zij heeft haar bruidsboeket op het graf van haar papa gelegd, samen met haar man.ik zou wel proberen om er zo min mogelijk aan te denken die dag want het zal sowieso sentimenteel zijn.groetjes,sophie
Hoi Els,Sorry dat te moeten horen. Twee jaar geleden is mijn grootmoeder overleden. We hadden een superspeciale band en het was een zeer groot verlies voor mij. Tijdens de mis gaan we onze ouders bedanken en dan ga ik eveneens een woordje richten aan haar. Voor mij betekent dit dat zij er op die manier dan toch nog een beetje bij is. Nog veel succes met de voorbereidingen.AnnNog 122 dagen
Mijn vader is 2 maanden voor onze trouw overleden. Op zijn uitdrukkelijke vraag hebben we het huwelijk toch laten doorgaan.Ik heb in de mis een deel van de openingstekst aan hem opgedragen en 1 volledige voorbede. Na de mis zijn mijn man en ik een bloemstuk op zijn graf gaan leggen.Als je me je e-mailadres geeft dan stuur ik de teksten door.Sterkte!
Beste ElsOprechte deelneming in je verlies. Misschien kunnen jullie in de kerk een plaatsje voorzien waar een foto van je papa staat, eventueel met een voorwerp dat hem typeerde. Indien een tekst voorlezen of uitspreken te emotioneel is (wat perfect begrijpelijk is) kan je een sprekend lied laten horen. Dat is zo het eerste waar ik aan denk... in ieder geval geniet van deze bijzondere dag! Ik weet haast zeker dat jouw papa erg trots is op zijn dochter!Syl*
He els, veel sterkte meisje in deze periode! Mijn vriend zijn vader is 2 jaar geleden overleden! En 4 juni gaan wij trouwen een hele moeilijke dag voor hem. wij hebben besloten om onder ons ook een bloem te gaan zetten, en bij het begin van de mis een woord naar hem te richten!groetjesFieke
onze innige deelneming in het verlies van je vader!Iemand verliezen is verschrikkelijk ... probeer je een beetje sterk te houden! Je vader is superfier op zijn dochter dat zij de grote stap gaat wagen naar een nieuw leven, namelijk een gehuwd leven! Jij bent je vader ... hij zou ook willen dat je je heel kranig hield en van jullie trouwdag een onvergetelijke dag te maken! Een bijzonder eerbetoon aan je vader zou prachtig zijn... Veel sterkteJoyce
hoi els, ten eerste leef ik met je mee. ik heb mijn moeder vier jaar geleden verloren. wij trouwen in september. tijdens het trouwen voor de wet, wil ik graag dat de ambtenaar een gedichtje voorleest dat we op het rouwplaatje hebben laten drukken voor mam (dat ging over gelukkig zijn). tijdens de kerkdienst, wil ik ook dat gedichtje horen en bij het aansteken van de trouwkaars wil ik een extra kaars voor mijn moeder aansteken, omdat wij dat samen ook altijd deden als we wisten dat iemand wat extra kracht kon gebruiken. groetjes iris
hallo, 23 juni stap ik ook in het huwelijksbootje zonder mijn papa. Ik hoop dat je dit berichtje nog krijgt, maar zou jij me kunnen helpen?liefs, kristel