Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geschenk kerk ouders

12-3-2008 15:52:09
Dag iedereen,

Ik ben op zoek naar het volgende:
mijn vriend leest in de kerk het dankwoord voor onze ouders. Graag zouden we daarna iets afgeven aan hen in de kerk, maar geen bloemen (want ze zullen er al veel krijgen + onpraktish) en ook geen huwelijkskaars. Hebben jullie soms nog ideetjes?
Heel erg bedankt!

Groetjes,
Lien

Lien
29-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 796

Ilse
14-6-2008
 Meld misbruik12-3-2008 16:08:47

hey lien,
Wij trouwen wel niet voor de kerk, maar we gaan onze ouders een kader geven met in het hout de namen gegraveerd. Ik ga er een tekst inzetten die ze nadien knn vervangen door onze foto

Lien
29-3-2008
 Meld misbruik12-3-2008 16:17:59

Misschien eventjes nog bij vermelden:
onze ouders krijgen ook nog een geschenk 's avonds. Dus het is de bedoeling om ze in de kerk een soort van 'attentie' te geven zoals er vaak vb. bloemen worden gegeven. Niet de 'echte' cadeau.

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik12-3-2008 16:48:18

Hallo,

Wij maken een fotoboek van ons samen. Een combinatie van onze babyfoto's, jeugdfoto's, ... met eventueel hier en daar een tekstje tussen.

Groetjes
www.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik13-3-2008 8:24:44

Hey Ilse

Dat van dat kader vind ik een goed idee, waar kan je dat laten doen zo namen in laten graveren?

Groetjes
Ellen
21-06-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...