TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sandra
22-9-2007
|
12-3-2008 18:54:11
die zijn er zeker nog te vinden... alleen niet van al die bekende merken. heb hier al verschillende malen op de site gelezen dat er winkels zijn met goedkopere kleedjes, die daardoor niet minder mooi zijn. de namen moet ik je verschuldigd blijven van die winkels, want heb ze niet onthouden daar ze niet in mijn buurt waren. maar je kan altijd eens terugkijken. of anders moet je eens kijken naar de tweedehandse kleedjes. vaak verkopen bruidjes hun kleedjes omdat ze niet weten wat ermee te doen naar de trouw en toch een ander een plezier willen doen ermee (ben er zeker van als je er hier eentje te koop vraagt dat je een hoop reactie krijgt)? of er misschien eentje laten maken, dat schijnt ook leuk te zijn? ben dat laatste zelf aan het overwegen daar je dan echt iets hebt dat je zelf wilt!! moeilijke beslissing!!
|
|
Ines
3-10-2008
|
12-3-2008 19:03:08
Hey Annelies,
Ik heb de Cara van Marylise en aangezien die ook van dit jaar is, neem ik aan dat die prijzen ongeveer gelijk zijn. Ik betaal 1380 euro voor mijn kleedje, en da's retouches inbegrepen.
Zo heb je toch een idee... Veel succes nog bij het zoeken!
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
sarah
18-7-2008
|
12-3-2008 19:13:50
Hey,ik heb eentje van bellice,een neve merk van vero mia,ik heb 1100euro betaald maar dit is zowat de duurste uit die lijn,je heb er daar hele mooie van +/-600. Grtz sarah
|
|
Lieselot
15-3-2008
|
12-3-2008 20:18:35
Hallo,
Ik weet dat er een winkel is in oostende in de Kapelle straat waar ze heel mooie betaalbare jurken hebben.
Lieselot
|
|
cien
9-5-2009
|
12-3-2008 20:25:02
bij het gouden hart kan je de jurk laten namaken voor 600euro alles incl of voor 500euro een jurk uit hun assortiment kiezen (waar ook wel bekende merken tussen zitten)
|
|
LEEN
6-9-2008
|
12-3-2008 20:55:12
annelies
als je interesse hebt , ik heb een jurk van marylise, maar 40-42 ongeveer en beschikbaar vanaf 8 september 2008 het is de jurk Sun van de collectie 2007 marylise en ik trouw op 6 sept 2008 en verkoop hem na de trouw zeker
|
|
Tina
28-6-2008
|
12-3-2008 22:15:50
Hoi!
Ik heb mijn kleedje gekocht bij cést moi bruidsmode in Nederland. die winkel is in Zundert, net over de grens, vanuit Antwerpen een half uurtje rijden. Alle kleedjes kosten daar maximum 550 euro. Je kan dus passen wat je wil, je hoeft niet naar de prijs te kijken. Voor 1100 euro heb ik mijn kleed, schoenen, ondergoed, kousen en versiering voor in mijn haar. Hopelijk ben je hier iets mee.
Groetjes, Tina 28/6/2008
|
|
yana
6-9-2008
|
12-3-2008 22:33:10
hoi annelies,
500 is wel redelijk goedkoop, maar ga anders eens kijken in de orchidee in moeskroen. voor 700 kun je er wel al iets moois vinden groetjes anke
|
|
Karen
13-9-2008
|
13-3-2008 8:08:51
Hey Annelies!
Ik heb mijn jurk gehaald bij Clair de Femme (www.clairdefemme.be ) in Eigenbrakel. Alle jurken staan op het internet, met hun prijs. Mijn jurk heeft 516 Euro gekost, en da's ongeveer de gemiddelde prijs daar. Het is wel allemaal in het Frans te doen ...
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
Patricia
14-2-2009
|
13-3-2008 9:39:13
Ik heb redelijk wat winkels gedaan, en het is zeker te doen! In Merrie Mie (juist over de grens, in Nederland) kan je een nieuw kleedje huren aan 60% van de prijs, en de reeds gehuurde kleedjes kan je dan aan heel lage prijzen kopen (en je kan ook gewoon bestellen als het niet in de winkel hangt). Met 500-600 euro kom je er dan wel! Clair de femme heb ik ook bezocht maar ik moet eerlijk zeggen - en ik hoop dat ik hiermee niemand tegen de schenen zal stampen - dat je de mindere kwaliteit van de kleedjes redelijk hard ziet. Bovendien superonvriendelijk... Wat ik ook wel kan aanraden is Couture Ann in Aalst: daar verkopen ze oa Miss Kelly en dat zijn kleedjes van pakweg 600-800 euro. Bovendien héél vriendelijk.
|
|
Karen
13-9-2008
|
13-3-2008 10:18:35
@ Patricia: Ik vind het erg voor jou dat ze bij Clair de Femme onvriendelijk waren. Bij mij waren ze heel vriendelijk, wel een beetje gehaast, maar er was dan ook heel veel volk die dag. Ik moet zeggen dat ik bij geen enkel kleedje dat ik heb aangehad iets gezien wat zou wijzen op mindere kwaliteit; en mijn moeder, zus en getuige hebben ook niet. Integendeel: het waren allemaal zachte en aangename stoffen, er zat nergens een draadje los of zo ... Misschien gold dit enkel voor de jurken die jij hebt aangehad... Mijn jurk was in ieder geval prachtig :-)
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
christine
10-9-2008
|
13-3-2008 10:28:09
Dag Annelies, ik heb mijn kleedje besteld bij Jagré in Antwerpen, het kost net geen 600 euro, van Alexis mariage, ze zijn er bovendien supervriendelijk en niet opdringerig, je kan eens op de site van Alexis kijken, in de winkel hangt er niet veel van, maar je kan het wel bestellen, veel succes
|
|
Annelies
8-11-2008
|
13-3-2008 19:02:24
Dag meisjes,
Dank voor alle fijne reacties. Ik heb er heel veel aan!
Groetjes
|
|
cin
8-8-2008
|
14-3-2008 8:42:16
Beste,
ik ging ook bij clair de femme. op hun site staan al hun modellen en dan weet je of er iets naar je smaak tussen zit. ik ben drie keer terug gegaan om te bslissen en ze deden niet moeilijk of opdringerig maar dit zal misschien van verkoopster afhangen. ze spreken wel frans maar da s mij een zorg. ik geef toe dat de stoffen van bijv. linea raffaeli anders aanvoelen want ben dat ook gaan passen maar ja de prijs is ook dubbel zoveel. aan jou de beslissing hoeveel je wil geven aan kleed voor een dag. bij mij was beslissing snel gevallen kleed goedkoper en meer volk uitnodigen daar we alles zelf betalen. tweedehands jurken ben ik ook gaan passen zowel aan zee als in limburg maar je moet toch veel geluk hebben dat de lengte en maat ok zit en de meeste vragen ook nog min 5oo euro + dan moet je het nog laten kuizen en op je maat laten aanpassen door naaister. veel geluk met je zoektocht!!!!
|
|
Patricia
|
14-3-2008 10:27:57
Ik ben ook bij Jagré geweest en heel tevreden, mij jurk kostte net geen 500€ en niemand zal dat denken. Echt heel mooie dingen hebben ze daar, zowel prijselijk als iets duurdere.
Er is hier ook eens kortgeleden een tip gegeven van een winkel in St-Martens-Latem of in Sint-Denijs-Westrem bij Gent, die ook goed van prijs zou zijn. Iets van Sofie of zo?
Dus het kan zeker voor die prijs, je moet dan alleen een beetje afstappen van het idee een grote naam te dragen.
Patricia 01/08/2008
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|