Terug naar overzicht
Een hele dikke proficiat!!!!Geniet ervan!!Grtz sarah
Gho fantastisch nieuws!!!Geniet ervan! Nu kan je terug beginnen aftellen...Dikke proficiat!!!GroetjesLien
ik ben in de website www.baby.be ofzoiets serieus ingetrapt!!! Ik heb zelfs een mail gestuurd dat ze oplichters zijn..je moest 12 euro ofzo betalen en dan kreeg je kortingen in winkels enzo... ja, ja er stond welgeteld 1 winkel op ofzo!!!!!!dus meisje niet doen...
Hoi Evelyne.Kijk eens op www.bobolino.be ,heel intressante site met een forum, filmpjes,....Groetjes,Sarah24/05/08
Hup, dat is weer uitkijken naar het volgende spannende moment! geniet ervan!Groetjes Marjolein
Proficiat! Wat een geweldig nieuws!Op www.trouwshop.com is niet enkel een forum voor trouwers, maar ook voor alle gelukkige koppels die na (maar ook tijdens en voor) hun huwelijk een kindje verwachten. Groetjes, Britt.
Hey!Wauw... dat lijkt me heerlijk! Van de ene roes in de andere... Geniet er maar lekker van!!!Hele leuke forums staan er op:www.9maand.com www.zappybaby.be Je kan er uren op doorbrengen, het is erg verslavend want iedereen zit er in hetzelfde schuitje!Veel succes met de zwangerschap!groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
9maand.begroetjes van goedeherder.be - geniet van je zwangerschap!!!!