Terug naar overzicht
heywij hebben erik brusselaers uit diepenbeek. hij doet dit als bijberoep£. het is een heel sympathieke man die oor heeft voor uw ideeën. hij vraagt 150 euro.groetjesheidi
hallo,wij dachten ook eerst geen te nemen omdat ik da weggegooit geld vond maar nu hebben wij toch eentje genomen via kennissen.Hij doet hat voor en na dus moet je geen volle prijs betalen. stuur mij maar op e-mail kirsten_vandermeeren@hotmail.com voor meer inlichtingen
Wij trouwen op 22 maart. wij doen dit voor het gemeentehuis en daarna doen wij een morele plechtigheid die we helemaal zelf in elkaar staken (ALTAARNATIEF). Wij hebben geen ceremoniemeester. Ik heb al enkele bruiloften gedaan met een ceremoniemeester en eerlijk? Ik werd er enorm zenuwachtig van. Ik laat liever alles op zijn eigen gang gaan. En weet je, er zijn genoeg familieleden, vrienden,... die je kunnen helpen! Dus mijn antwoord op jouw vraag? Neen, niet persé nodig!
onze ceremoniemeester was echt goud waard op ons huwelijk!! hij was elke euro waard en ik ben superblij dat we hem genomen hebben!! hij heeft alles netjes in goede banen geleid, zodat iedereen wist hoe en wat en dat was echt wel nodig als je geen chaos wilde!! Bovendien heeft hij dit gedaan zonder 'stijf' te zijn of iemand 'zenuwachtig' te maken! denk dat Kaat dan gewoon de slechte ceremoniemeesters aan het werk gezien heeft! ps: we hadden ook een suite van een 16-tal mensen.
by the way, de onze was fernand Bylois en hij is van regio genk geloof ik, dus niet te ver van jouw af!! zijn nummer vind je wel via google denk ik, anders laat je maar een berichtje en dan zoek ik het op