Nu Online
Momenteel zijn er 304 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremonie bus

12-3-2008 22:57:48
wij zijn al een tijdje op zoek naar een old timer bus in de regio roeselare - tielt voor ons huwelijk op 6 sept. maar helaas nog niks gevonden...
weet iemand nog een adresje of zo???

yana
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1188

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik13-3-2008 5:59:01

Wij hebben contact opgenomen met SIMAtours (mooie rode oldtimer met glazen dak). Rudy Cloet heeft ook een bus (via Steven Chys gevonden, kijk eens op zijn site), een blauwe.
Wij gaan niet met hen in zee omdat het wat ver is voor ons (wij wonen in Dendermonde).

Verschiet niet van de prijs, ben ook eventjes op men gat gevallen, het kost verschrikkelijk veel! Maar ja, op je dag ben je dan wel allemaal gezellig samen!

Laurie

Meld misbruik13-3-2008 8:11:34

Hey,

Wij hebben een bus van bij Ceremonie Roger (http://www.ceremonieroger.be/ ) uit Meulebeke. Hij heeft er verschillende en ze zijn heel goed onderhouden.

Groetjes,

Laurie

els
28-6-2008
 Meld misbruik13-3-2008 9:32:28

wij hebben een bus gehuurd bij "feestbus" in Tielt. Wij hebben een groene zwitserse bus gekozen voor 36 personen.
Je kunt er vrijblijvend langsgaan om eens rond te kijken. Ze zijn ook niet opdringerig, dat vond ik wel belangrijk.
Aangezien wij onze bus al van 's morgens vroeg tot 's avonds nodig hebben, hebben we zelfs wat over de prijs kunnen onderhandelen.
Groetjes ELS

Kaat
22-3-2008
 Meld misbruik13-3-2008 10:23:04

Piep

Ik ben ni zo goe in aardrijkskunde, dus misschien zeg ik nu iets dat voor jullie helemaal uit de richting is, mijn excuses dan! Het bruidsparadijs heeft zulke bussen. Ik denk dat die nu in Antwerpen (Merksem) zijn. Vroeger in Kapellen. http://www.bruidsparadijs.be/

Veel succes!

Kaat
22-3-2008
 Meld misbruik13-3-2008 10:23:14

Piep

Ik ben ni zo goe in aardrijkskunde, dus misschien zeg ik nu iets dat voor jullie helemaal uit de richting is, mijn excuses dan! Het bruidsparadijs heeft zulke bussen. Ik denk dat die nu in Antwerpen (Merksem) zijn. Vroeger in Kapellen. http://www.bruidsparadijs.be/

Veel succes!

Griet
16-8-2008
 Meld misbruik13-3-2008 22:06:34

Je moet eens naar ceremoniewagens vancat kijken uit roeselare. Zijn volgens mij een van de goedkoopste uit de streek. Wij huren een zwitserse postbus met 29 plaatsen. Wij betalen ong 650 euro.
Je kan ze gewoon vinden door op google Vancat in te typen.

Veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...