Nu Online
Momenteel zijn er 507 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes in de vorm van een bruidstaart

3-3-2005 14:47:15
Nog een vraagje: waar zouden ze bruidssuiker verkopen in de vorm van een taart (zo met allemaal kartonnen spietjes). Ik heb zulke taarten gevonden, weer op Nederlandse sites, maar zouden ze dat hier in België ook ergens verkopen? Neemt er iemand zo iets voor zijn eigen bruiloft? Welke bedankjes nemen jullie of wordt dat eigenlijk niet gedaan?
Thanks,
Nathalie

Nathalie
17-12-2005
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 509

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik3-3-2005 16:06:49

Hallo,

Wij kopen bij de Makro suikerboontjes in een schattig pakje, je hebt er grote keuze, ze zijn al gevuld en kosten niet zo veel, hoor. Maar bij Gifi verkopen ze wat je zoekt. Ik weet niet van waar je bent en of er een in je buurt is, maar er is er een dicht bij ons, in Drogenbos.

Groetjes,
Ingrid

Michele
2-9-2005
 Meld misbruik4-3-2005 11:33:39

Hoi,

Ik heb er ook achter zitten zoeken, nergens gevonden, en toch vond ik dit erg origineel. Ik ben zelf beginnen knutselen, ik kan je het modellen altijd doorsturen als je wil.

nancy
6-5-2006
 Meld misbruik5-3-2005 14:15:21

Hallo,

In Hasselt in de Leonidas winkel in de Minderbroederstraat (confisserie Nathalie) verkopen ze wat je zoekt. In de winkel zelf staan vele voorbeelden tentoongesteld.

Groetjes Nancy

nancy
6-5-2006
 Meld misbruik5-3-2005 14:15:44

Hallo,

In Hasselt in de Leonidas winkel in de Minderbroederstraat (confisserie Nathalie) verkopen ze wat je zoekt. In de winkel zelf staan vele voorbeelden tentoongesteld.

Groetjes Nancy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...