Terug naar overzicht
hallo,Ik heb online gewone uitnodigingen besteld via www.vistaprint.be . Ze zijn nog niet aangekomen, dus het resultaat valt nog af te wachten. Maar de prijzen liggen er echt véél lager dan alles wat ik al had nagevraagd en opgezocht.En je kan er alles bestellen wat te bedrukken valt, dus flyers zijn er ook bij. Ze sturen heel vaak aanbiedingen door als je je inschrijft op de site, dus ik heb zelfs nog korting gekregen op m'n uinodigingen en enveloppen ook :)
Kan je het ontwerp nie gewoon laten copieren?Da kan je dan in een copiecenter laten doen.Grtz sarah
Ik weet het niet...zie je dat niet? En ben je dan niet beperkt in keuze qua papier? Plus: loop je dan niet het risico dat het wat scheef kan zijn?
In het copiecenter waar ik de misboekjes laat copieren kan je kiezen uit 10-tallen soorten papier en kleur.Die hebben andere copiermachines dan ne gewone dagbladhandelaar of zo hé. Anders moet je er maar es naar bellen.Als je het bij de drukker doet moet je ook drukkosten betalen,bij ons is dit 40 euro in zwarte kleur,een andere kleur is nog iet meer.Da heb je bij een copiecenter nie hé. anders moet je eens eentje laten proberen,als proef.Grtz sarah
Heb je ondertussen al jouw uitnodigingen binnen van vistaprint?