Nu Online
Momenteel zijn er 387 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkoop drukken/printen?

13-3-2008 11:43:04
Onze uitnodiging zal per 'flessenpost' gebeuren. De flesjes heb ik al gevonden, maar nu ben ik aan het kijken wat de printmogelijkheden zijn. Ik heb zelf een ontwerp gemaakt dat ik op een soort flyer wil afdrukken, maar ik ken niets van printen of drukken! Dus is mijn vraag nu eigenlijk: heeft er hier iemand ervaring met online printshops (lijken me een pak goedkoper dan drukkerijen)? En wat is nu eigenlijk het verschil tussen offset, 'gewoon' drukken, laten printen enz... Er zijn wel serieuze prijsverschillen en ik wil dat alles er professioneel uitziet... Help!

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1391

karolien
31-5-2008
 Meld misbruik13-3-2008 12:26:52

hallo,

Ik heb online gewone uitnodigingen besteld via www.vistaprint.be . Ze zijn nog niet aangekomen, dus het resultaat valt nog af te wachten. Maar de prijzen liggen er echt véél lager dan alles wat ik al had nagevraagd en opgezocht.
En je kan er alles bestellen wat te bedrukken valt, dus flyers zijn er ook bij. Ze sturen heel vaak aanbiedingen door als je je inschrijft op de site, dus ik heb zelfs nog korting gekregen op m'n uinodigingen en enveloppen ook :)

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik13-3-2008 16:17:53

Kan je het ontwerp nie gewoon laten copieren?
Da kan je dan in een copiecenter laten doen.
Grtz sarah

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik13-3-2008 16:21:39

Ik weet het niet...zie je dat niet? En ben je dan niet beperkt in keuze qua papier? Plus: loop je dan niet het risico dat het wat scheef kan zijn?

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik13-3-2008 17:00:06

In het copiecenter waar ik de misboekjes laat copieren kan je kiezen uit 10-tallen soorten papier en kleur.
Die hebben andere copiermachines dan ne gewone dagbladhandelaar of zo hé. Anders moet je er maar es naar bellen.
Als je het bij de drukker doet moet je ook drukkosten betalen,bij ons is dit 40 euro in zwarte kleur,een andere kleur is nog iet meer.Da heb je bij een copiecenter nie hé. anders moet je eens eentje laten proberen,als proef.
Grtz sarah

Robin
22-8-2009
 Meld misbruik8-7-2008 20:30:54

Heb je ondertussen al jouw uitnodigingen binnen van vistaprint?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info