Terug naar overzicht
Hey kimberly,ik doe het volgende met het haar van ons dochtertje (bruidsmeisje),ik maak 2 staartjes ,een links een rechts,(meer boven op het hoofdje)vanachter laat ik een deel los hangen. Dan draai ik de staart rond het staartje en steek het vast met klemmetjes met roosjes.Ik weet niet of de haartjes bij jou meisje lang genoeg zijn,anders zou ik een haarbandje doen ,zoals je zei.Grtz sarah
denk dat voor zo een klein kindje de haarband het mooiste is. bovendien hebben de meeste kleine meisjes niet graag speldjes en toestanden in hun haren dus die zal ze er snel uittrekken vrees ik!voor de haarband gaan is een hele mooie en een gemakkelijke oplossing
Hoi!Bij ons zijn er drie bruidsmeisjes, ééntje van (bijna) zes, ééntje van vier en ééntje van 2,5jaar... De twee oudste zullen hetzelfde dragen als mij in hun haren. (nog effe niks verklappen) en bij de jongste nemen we een haarband, waarop er steentjes gaan geplaatst worden door de bruidswinkel waar ik mijn kleed kocht...Zo heeft ook zij iets heel mooi, maar wat voor haar ook heel gemakkelijk is! Veel succes ermee...Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl