Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Haaraccessoires bruidskindjes

13-3-2008 15:59:22
Hallo

Ik ben volop aan het nadenken wat ik met de haren van mijn bruidskindjes wil doen. Voor de twee jongens zal het waarschijnlijk recht gezet worden met gel. Het oudste meisje (10 jaar) heeft gevraagd of haar mama haar haar mag doen, heb hier geen probleem mee, heb wel de kleur van de accessoires doorgegeven. Het probleem is echter mijn jongste bruidsmeisje, ze is 2 en half en heeft nog een groot deel 'baby haar' dat krult en draait in alle richtingen. Iemand een idee wat ik hier mee kan doen? Ik had gedacht aan een mooie haarband, assorti met haar kleedje. Andere ideetjes zijn altijd welkom.

bedankt!!

Kimberly
31-05-08

Kimberly
31-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1292

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik13-3-2008 16:12:05

Hey kimberly,ik doe het volgende met het haar van ons dochtertje (bruidsmeisje),ik maak 2 staartjes ,een links een rechts,(meer boven op het hoofdje)vanachter laat ik een deel los hangen. Dan draai ik de staart rond het staartje en steek het vast met klemmetjes met roosjes.
Ik weet niet of de haartjes bij jou meisje lang genoeg zijn,anders zou ik een haarbandje doen ,zoals je zei.
Grtz sarah

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik13-3-2008 17:36:36

denk dat voor zo een klein kindje de haarband het mooiste is. bovendien hebben de meeste kleine meisjes niet graag speldjes en toestanden in hun haren dus die zal ze er snel uittrekken vrees ik!
voor de haarband gaan is een hele mooie en een gemakkelijke oplossing

Els

Meld misbruik15-3-2008 16:48:28

Hoi!

Bij ons zijn er drie bruidsmeisjes, ééntje van (bijna) zes, ééntje van vier en ééntje van 2,5jaar... De twee oudste zullen hetzelfde dragen als mij in hun haren. (nog effe niks verklappen) en bij de jongste nemen we een haarband, waarop er steentjes gaan geplaatst worden door de bruidswinkel waar ik mijn kleed kocht...

Zo heeft ook zij iets heel mooi, maar wat voor haar ook heel gemakkelijk is!

Veel succes ermee...

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...