Terug naar overzicht
Hey,werk best met programma Publisher. alles is daarbij mogelijk en voor de keuze van papier: zorg dat je kan experimenteren met verschillende soorten voor je begint aan de effectieve druk of zoek je inspiratie in boeken met voorbeelddrukwerk!!!grtz,Katrien
Hallo Tanje,Wij trouwen op 11 juni en hebben een zoontje 18maand. Hebben de uitnodiging bij de drukker laten maken prijs: 250euro. Met zoontje op voorkant al denkend aan mama en papa. Zoontje kondigt trouw aan. Als je wil stuur ik je een uitnodiging.Groetjes Katrien
Aan Katrien:Wij denken er ook over om ons zoontje ons huwelijk te laten aankondigen, met een foto van hem op de voorkant van de uitnodiging...Heb al enkele leuke tekstjes gevonden om ons huwelijk op deze manier aan te kondigen, heb jij misschien nog leuke ideetjes gevonden?
Aan Nathalie:Als je wil kan ik je een uitnodiging opsturen dan zie je hoe wij het gedaan hebben.Groetjes Katrien
Katrien, ik ontvang heel graag een uitnodiging van je als voorbeeld. Kan op bovenstaand adres of via email. Onkosten worden vergoed !Bij ons is het ook ons dochtertje van 2 jaar die de aankondiging zal doen. Vooraan gaan we werken met een foto. Op die foto staat ons dochtertje in een lang wit kleed met een lange sluier die gemaakt is van gordijnenstof met kant. Zij zal ook een mini bruidsboeketje dragen. Daarboven staat "mama en papa trouwen !" en onder de foto staat de datum "vrijdag 1 juli 2005". Aan alle mensen bedankt voor de tips en adviezen.Ze zijn nog steeds welkom !
Katrien,jouw uitnodiging is PRACHTIG?Wat moet ik je voor de verzending?
Hallo TanjaBen blij dat je het een leuke uitnodiging vindt. Voor de verzending moet je niks betalen. Met plezier opgestuurd. Ben je er al uitgeraakt hoe uw uitnodiging zal zijn?Groetjes Katrien
Het concept, de tekst en de foto is klaar, nu moet ik het allemaal nog gedrukt krijgen.Ik denk dat ik maar gewoon een A4 formaat zal nemen, om het makkelijk te houden, maar dan heb ik wel veel verlies aan papier. Goedkoper zal het niet uitkomen, maar ik vind die foto van onze dochter zo persoonlijk dat ik niet meer van het idee wil afstappen.Ik heb dus wel nog even werk met printen en knippen en plakken. De uitnodigingen moeten wel tegen eind deze maand af zijn want wij trouwen 1 juli !!!