Nu Online
Momenteel zijn er 710 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreisje Blankenberge?

14-3-2008 10:10:42
Hey bruidjes,
Vinden jullie het raar, dat wij ervoor gekozen hebben om na de trouw te gaan uitwaaien aan zee? We hebben een luxehotel geboekt waar we al verschillende keren zijn geweest. Maar dit keer de grote Bruidssuite genomen. We doen dit omdat we geen geld hebben om een grote verre reis te maken en een citytrip al even duur is. We krijgen er wel rare reacties op.....
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 634

J
19-4-2008
 Meld misbruik14-3-2008 10:14:07

Daar moet je je helemaal niks van aantrekken! Ik ken nog mensen die dat gedaan hebben en waar je ook bent, de dagen na je huwelijk is het gewoon genieten, denk ik! Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen is de boodschap!

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik14-3-2008 10:21:55

Hey Amber,
als het ons meezit dan gaan wij ook in eigen land op huwelijksreis, waarschijnlijk de Ardennen. Trek je er niks van aan! Gewoon lekker genieten!!

Groetjes
Kimberley
12/09/2008

els
20-6-2008
 Meld misbruik14-3-2008 10:22:12

wij hebben ook niet veel geld over omdat centjes op zijn nà ons trouwfeest. we gaan voor 2 dagen naar limburg gaan fietsen. niets aantrekken van wat de mensen zeggen, gewoon genieten van elkaar! xxx

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik14-3-2008 10:27:39

mensen snappen het mss niet zo dat je kei veel geld uitgeeft aan een trouwjurk en knap feest en dan geen geld hebt voor een reis , als antwerpenaar zal je natuurlijk niet echt het vakantiegevoel hebben aangezien het er volloopt van mensen met een antwerpsaccentje ☺
doe wat je zelf wil maar mss een weekendje limburg of ardennen ook wel leuk (ps je kan veel ideetjes opdoen op de site van weekenddesk , bongobonnen)

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik14-3-2008 10:28:23

Wij gaan na onze trouw voor 4 dagen naar Oostende, we boekten een romantisch hotel en hebben daar de bruidssuite ... we vertrekken de dag na onze trouw, van zodra we wakker zijn ;-) en ik doe dan terug mijn trouwkleed aan, en we zullen in het hotel ontvangen worden met champagne ...
We gaan in juli al naar Spanje, en trouwen in augustus, vandaar dus geen reis meer naar het buitenland.
Groetjes,
Petra
http://mikenpe.bruiloftsite.nl/

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik14-3-2008 10:58:19

helemaal niet raar! een huwelijksreis draait toch niet om de bestemming... het gaat er gewoon om er even tussenuit te zijn onder jullie tweetjes, zonder 'lastig gevallen te worden' door bekenden...
veel plezier in blankenberge!!

Heidi

Meld misbruik14-3-2008 12:47:59

hey,

ook wij gaan na onze trouw naar de kust. zoals elk bruidje wel weet kost het allemaal veel geld om op reis te gaan.
trek je niets aan van deze reacties en geniet gewoon van elkaar. dat kan ook hier aan onze kust, daarvoor moet je toch niet op verre reizen gaan?

groetjes
Heidi
12-07-08

Kelly
10-10-2008
 Meld misbruik14-3-2008 12:53:40

Niet aantrekken hoor. Wij kunnen zelfs helemaal niet op huwelijksreis gaan.

Sanne
8-8-2008
 Meld misbruik14-3-2008 13:00:57

Hallo Amber,

Een huwelijksreis is er toch om gewoon van mekaar te genieten. Ik lees hier ook op het forum dat voor vele het een hele speciale bestemming moet zijn. Ik vind dit ook helemaal niet nodig. Geniet er van aan zee en laat de anderen maar zeggen !
Groetjes,
Sandra
08/08/08

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik14-3-2008 13:14:04

Dit is helemaal niet raar,voor ons is dat de reden waarom we onze reis uitgesteld hebben,dan is ie veel goedkoper,we trouwen in juli,maar gaan pas in september op vakantie,na spanje,exotische reizen zijn nie te doen voor ons want ons dochtertje (3jaar) gaat mee,en zo een fortuin heb ik er nie voor over. Omdat wij nu na de zomer gaan sparen we ons ma liefst 1500 euro uit,vind ik al de moeite om eve te wachten.
Maar eiglijke maakt het nie uit waar je heen gaat,als je dat maar met jullie 2 kunnen doen,da is het belangrijkste.
grtz sarah

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-3-2008 13:31:43

wij doen het net andersom.. we geven een kleiner feest, maar gaan dan heel exclusief op huwelijkreis.
wij krijgen dan weer de reacties over het feit dat we niet jan en alleman uitnodigen..
wat je ook doet, de mensen praten toch! niks van aantrekken

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik14-3-2008 16:40:01

Wij gaan ook niet op huwelijksreis, want zijn nu volop aan het sparen voor de trouw en alles dat erbij komt, en we gaan geen geld meer over hebben om nog een reis te maken. Die zal voor de zomer erna zijn...

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik16-3-2008 8:45:10

Hey,

Persoonlijk zou ik niet naar Blankenberge op huwelijksreis gaan. Heel simpel, Blankenberge ligt maar 7 km van mijn deur.
Wij gaan een paar dagen gaan uitwaaien in de Limburgse kempen. We gaan daar fietsen.
We wouden al lang eens naar daar gaan, maar ja het kwam er maar niet van.
De reden waarom we in eigen land blijven is heel simpel. We willen terug zijn vooraleer het bouwverlof gedaan is. We zijn aan het bouwen en het huis zal net voor of net na de trouw klaar zijn. We weten eigenlijk niet hoe dat allemaal zal verlopen.

Volgend jaar willen we dan echt op huwelijksreis gaan. Naar Canada. Ik ben daar ooit alleen naartoe geweest toen ik 18 was. Heb daar ook familie wonen en nu wil mijn verloofde daar ook eens naartoe.

Groeten en goede keuze,

Gerlinde

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik16-3-2008 17:35:00

Bij ons zijn de plannen ook gewijzigd. Wij hebben namelijk deze week heel onverwachts een nieuwe auto gekocht en dat kost toch al gauw meer dan 10000 euro... de onze heeft jammer genoeg plots de geest gegeven een kost waar we niet op rekende.
Hierdoor gaan we nu maar een huisje huren in spanje voor tien dagen... wanneer het financieel wat beter gaat zoeken we terug verdere oorden op...

Patricia

Meld misbruik17-3-2008 11:05:42

Hé Amber, leuk, ik ben van Blankenberge afkomstig.
Dit is nog een keer origineel.
En zoals hier reeds meerdere malen gezegd, niets aantrekken van de reacties.
Niet iedereen heeft het budget om een exclusieve of exotische bestemming aan te doen.

Dus geniet gewoon met jullie tweetjes van heerlijk dineren, aan het strand wandelen, ... zoals je op gelijk welke bestemming zou doen.

Patricia
01/08/2008

Natacha B

Meld misbruik22-3-2008 11:22:01

Iedereen gaat toch op reis naar waar hij wil hé? Wij gaan ook maar twee dagen naar Disney voor onze huwelijksreis (zijn beiden wel pretparkfans), niet in het duurste hotel, maar wel in een van de officiële disney hotels ... krijgen daar ook beetje rare reacties op soms. Droom ook van een Nijlcruise ook, maar een trouw is al zo duur en we zouden graag een huis kopen, dus gaan we dat geld niet in een reis steken.
We gaan dan in juni nog een week naar de Elzas, autovakantie.

Iedereen doet waar hij of zij zin in heeft, en eigenlijk moet niemand daar onnozel over doen hé!

Saskia
30-5-2009
 Meld misbruik25-3-2008 13:01:17

Hallo. Wij gaan ook enkel 1 of 2 nachtjes op hotel als huwelijksreis. Het wordt ofwel een hotel in Namen, Beveren of Oostduinkerke. In die hotels hebben ze namelijk een sauna en jacuzzi op de kamer. (En helemaal niet duur! 140 euro per nacht voor ons 2 met ontbijt op de kamer.)

Saskia
30-5-2009
 Meld misbruik25-3-2008 13:01:33

Hallo. Wij gaan ook enkel 1 of 2 nachtjes op hotel als huwelijksreis. Het wordt ofwel een hotel in Namen, Beveren of Oostduinkerke. In die hotels hebben ze namelijk een sauna en jacuzzi op de kamer. (En helemaal niet duur! 140 euro per nacht voor ons 2 met ontbijt op de kamer.)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums