Nu Online
Momenteel zijn er 356 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vorderingen

14-3-2008 16:11:00
hoi medebruidjes,
wij trouwen op 12 juli. zijn er onder jullie nog die deze datum kozen en hoever staan jullie eigenlijk al met de planning? Het is wel eens leuk om te weten hoe een ander zijn vorderingen zijn!

Groetjes
heidi

Heidi

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 818

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik14-3-2008 16:15:23

Hey heide,wij trouwen een weekje later, de 18de.
Naar mijn gevoel hebben we nog veel te doen

zaal
kerk
wet (datum ligt toch al vast,papieren willen ze maand ervoor pas doen!!)
fotograaf
kleding (alleen nog schoenen)

Moeten nog gaan voor de ringen,juwelen
bedankjes,maar die maak ik zelf.
De uitnodigingen zijn we nu mee bezig.

Hoever staan jullie?

Grtz sarah

Christel
5-7-2008
 Meld misbruik14-3-2008 16:26:12

Wij trouwen op 5 juli en hebben al vrij veel gedaan: fotograaf, video, kerk, gemeente, auto's, ceremoniemeester, kleding, ringen, kleding bruidskindjes (communietijd!!!).
Moet nu vooral details doen: uitnodigingen, adressen, decoratie kerk/thuis, misboekje (weet echt niet hoe eraan te beginnen), zang, openingsdans (een ramp aangezien we allebei van muzieksmaak verschillen),...

Groetjes,

Christel

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik14-3-2008 16:40:46

@christel,als je voorbeelden van misboekje wil zeg je het maar,ik heb er enkele.Onze is al af.
grtz sarah

christel
12-7-2008
 Meld misbruik14-3-2008 17:59:27

hallo wij trouwen ook op 12/07/08
we hebben nog geen ringen een pak voor mijn ventje de uitnodigingen
bedankingen
nog veel te regelen vind ikzelf
ben jij ook zo nerveus?

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik14-3-2008 18:21:22

Ik was daarstraks al aan denken,ik ben nu al zenuwachtig,wa gaat dat een week voor de trouw zijn!!!!!!
grtz sarah

Heidi

Meld misbruik14-3-2008 19:01:13

goh, ik ben ook al supernerveus. we moeten nog uitnodigingen, bedankjes, mijn ventje zijn kostuum,... en nog tal van kleine dingen doen.
Hoe gaat de versiering zijn, gaat het wel goed weer zijn?

maar ze zeggen dat ik ervan moet genieten en niet teveel stressen!

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik14-3-2008 19:10:21

De uitnodigingen daar zijn we mee bezig,normaal gezien kunnen we morgen naar de proefdruk gaan zien.
Ringen moeten nog,net zoals versiering kerk,bruidsboeket en tal van kleine dingen.

Ik hoop dat het mooi weer zal zijn,ik ga er een gebedje voor doen als het moet!

Grtz sarah

Heidi
12-7-2008
 Meld misbruik15-3-2008 13:28:49

Hey, wij trouwen ook op 12 juli 2008. Ben nu op mijn toekomstig ventje aan het wachten en dan gaan we uitnodigingen kiezen. Heb echt overwogen ze zelf te maken maar is me toch ni gelukt. Misboekje is zo goed als af. Schoenen, lingerie en juwelen moet ik nog hebben. Volgende zaterdag gaat mijn vriend voor een kostuum zien.Ik heb op 2 april eerste pasbeurt ben echt benieuwd. Heb momenten dat ik een beetje in paniek geraak en heb al veel zenuwen. Het zijn eigenlijk de kleine dingen die me het meeste zenuwen geven maar probeer er echt van te genieten. Nog veel succes aan iedereen.

Heidi
xxx

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik15-3-2008 18:23:47

Hey,
wij trouwen ook op 12/07 en bij ons is het volgende al geregeld: kerk, stadhuis, feestzaal (menu gaan we woensdag bespreken), fotograaf, kledij van ons beiden en van de bruidskindjes, ringen, huwelijksreis, mijn lingerie en juwelen, bedankjes zijn onderweg. Volgende week gaan we onze uitnodigingen laten drukken en op zoek achter schoenen voor de kindjes. Daarnaast moeten nog de bloemen en andere details (gastenboek, ringenkussen...) geregeld worden, maar we komen er wel.

Geniet nog van de voorbereidingen!

Marijke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...