Terug naar overzicht
Hey, Ik ga hem niet meenemen als ik om lingerie ga, ik vind dat het ook een verrassing moet zijn. Als je topje ecru is misschien ook de je lingerie ecru, ik denk dat je het qua kleur best afstemt op je topje.Mooie lingeriewinkel in Gent is in de Onderstraat, heel speciaal en ook in de Lange Munt is er een mooie en zijn ze heel behulpzaam.
Hey,mijn toekomstige is nie meegeweest,da blijft een verassing voor hem!!Ik denk ook best dat je lichte kleur neemt,maar daar helpen ze je wel mee in de zaak waar je gaat.grtz sarah
Hey Annick,Die in de Lange Munt, heb je het op Potiau? Zo een klein winkeltje?Als je het op die winkel hebt, daar ga ik morgen alvast een kijkje nemen.Hoe noemt die in de Onderstraat en waar is dit ergens?Groetjes
Hallo,Het schijnt dat ze in het Vijgeblad ook mooie lingerie hebben (ze hebben vestigingen in Destelbergen en Mariakerke). Groetjes
halloin de inno in gent heb je alle soorten merken en modellen, je kan ook nog raad vragen aan een verkoopster ivm de kleur en zo, keuze genoeggroetjes20/06/08
Bdankt allemaal voor jullie reacties.Ik ben dus gisteren gaan kijken in Potiau voor mijn lingerie en heb mn keuze gevonden en ben er zeer blij mee. Het is van het merk Chantelle.Groetjes