Laurie
|
15-3-2008 7:04:28
Hey,
Zou je niet kunnen vragen aan het reisbureau of je tegen dezelfde prijs naar ergens anders kan? Uiteindelijk kunnen jullie er toch niet aan doen dat er werken zijn. Het is het proberen waard denk ik.
Groetjes,
Laurie
|
|
sarah
17-5-2008
|
15-3-2008 7:20:21
he tamara,
je zit toch niet in de paphos amathus??? Ik denk van wel he...
tjonge, wij gaan daar ook naar toe..
Ik ben zelf bouwpromotor. Als ze aan het metsen zijn valt het mee, maar als ze nog met de kelder bezig zijn. Dan kan het storend zijn.
laat je aub iets weten?
groetjes
|
|
sarah
17-5-2008
|
15-3-2008 7:30:57
dag tamara, ik ben eens in oude topics gaan kijken en idd... het is de paphos amathus..
Kan je me eventueel de brief bezorgen per fax ofzo? Ik zou misschien toch ook wel eens met reisbureau willen overleggen..
Misschien daarom dat je half pension gratis krijgt op de moment??
Leuk hoor.. als ze om 6 uur s'morgens met een drilboor naast je bed staan.
Romantiek ten top..
maar wat is iets?? is die 300 meter de zone waar ze met werfverkeer doorkomen? of staan er nog gebouwen tussen? Wij hebben van neckermann helemaal niks vernomen.
groetjes
|
|
sarah
17-5-2008
|
15-3-2008 10:49:28
oke... wij hebben ook een brief gekregen.. wij gaan wisselen! Je moet binnen de 2 weken reageren of je kan niet meer wijzigen wisten ze me op het reisbureau te zeggen..
succes met je nieuwe keuze!
Wij gaan in ieder geval WEL WISSELEN.. Ik werk zelf als bouwpromotor en ga juist op vakantie om geen bouwwerken te moeten zien... Ik heb een mailtje naar het hotel gestuurd om te horen wat er juist gaande is. Ik zal het eventueel naar jou mailen of hier zetten.
Bij ons staat er trouwens ook nog bij dat er hinder is aan het strand.
succes meid!
|
|
Tamara
|
15-3-2008 13:23:49
Als je al hinder hebt aan het strand, waar je rustig wil bekomen van een drukke tijd, is dat al helemaal niks hé. Zullen we afspreken om elkaar hier op de hoogte te houden?
|
|
sarah
17-5-2008
|
15-3-2008 15:30:21
Ik heb rechtstreeks naar de manager gemaild. Hij heeft het om 11 uur geopend en nu is het 15u30. Tot hier toe geen antwoord. Ik ga direct al eens in de boeken kijken.
Ik denk dat wij toch voor ander hotel gaan. We hadden onze zinnen wel op dit hotel gezet. (ook door korting en half pension gratis ed)
Ik vind het trouwens wel heel netjes van de touroperator dat ze dit melden! Want voor hetzelfde geld zeggen ze niks en nu heb je tenminste nog de mogelijkheid om te wijzigen..
|
|
Tamara
|
15-3-2008 19:42:54
Wij zijn vanmiddag eens naar Neckermann geweest. Die vrouw daar dacht dat het wel niet zo erg zou zijn en dat je wat zou horen van 8u tot 17u. Maar ze ging toch naar een verantwoordelijke ter plaatse bellen om te zien hoe het nu juist zit. Als zij zeggen dat het nog meevalt, doen we het waarschijnlijk toch met het gedacht: als je in Spanje op het strand ligt, heb je toch ook het lawaai van de auto's en het volk op de dijk. Pffffffffffff, lastig kiezen hé!
|
|
sarah
17-5-2008
|
15-3-2008 21:09:20
die manager heeft de mail ontvangen, maar geeft geen antwoord. Logisch gezien zou ik denken dat ze daar s'morgens vroeg beginnen met werken ivm warmte..
|
|
sarah
17-5-2008
|
15-3-2008 21:18:27
ik wil u niet ontmoedigen he tamara.. mischien valt het idd wel goed mee.
Maar ik werk zelf als bouwpromotor en zie al werven genoeg iedere dag..
Het hangt er een beetje vanaf of die 300 meter gebruikt zal worden voor werfverkeer, in welke fase de bouw zit, uren dat ze beginnen met werken,...
Ik ben in ieder geval wel voor iets anders aan het uitkijken.
|
|
Tamara
|
15-3-2008 21:23:00
Ik weet hoe dat gaat sandra, ik werk namelijk zelf voor een bouwbedrijf ;) Daarmee heb ik inderdaad ook laten vragen in welke fase de bouw zit. En ja, hier liggen de reisbrochures ook weer open. Ambetant hé
|
|
sarah
17-5-2008
|
15-3-2008 21:37:16
pfffff heb al wel andere hotels gezien hoor. Maar hier was de korting + hp gratis wel heel interessant he
ik denk dat het nu bij ons iets heel anders gaat worden. Eigenlijk was het vooral het hotel dat me aansprak en niet echt cyprus.
jij al ideetjes voor iets anders?
four seasons limassol is denk ik ook super, wel vrij prijzig. Maar daar mag ons zoontje niet in de restaurants.. dus dat valt zeker af
|
|
Nadine
|
16-3-2008 16:50:01
Dag Tamara-kan je misschien een tip geven.Wij gaan ook naar een superdeluxe hotel in cyprus en zij geven maar liefst 40% honeymoonkorting.Hotel krijgt op de site van tripadvisor niks als lovende kritiek.Misschien een idee als alternatief? Het is hotel Fous Seasons in Limassol.Succes
|
|
Nadine
|
16-3-2008 16:50:37
Dag Tamara-kan je misschien een tip geven.Wij gaan ook naar een superdeluxe hotel in cyprus en zij geven maar liefst 40% honeymoonkorting.Hotel krijgt op de site van tripadvisor niks als lovende kritiek.Misschien een idee als alternatief? Het is hotel Fous Seasons in Limassol.Succes
|
|
Tamara
|
16-3-2008 20:02:46
Klinkt inderdaad wel goed als alternatief, maar we hebben al een voorschot betaald via Neckermann ...
|
|
sarah
17-5-2008
|
16-3-2008 22:55:52
@tamara.. die staat ook in boek van neckermann.. de pagina na de paphos amathus beach
maar het is wel een stuk duurder
|
|
sarah
17-5-2008
|
17-3-2008 10:56:02
tamara als je wil mail ik antwoord van het hotel door
|
|
Tamara
|
17-3-2008 13:06:39
Graag! Ik dacht trouwens ook om ze vanavond rechtstreeks te mailen. Je mag een mailtje sturen naar: Tamara.Vanderveken@telenet.be
|
|
sarah
17-5-2008
|
17-3-2008 14:12:31
ik ga het vanavond doormailen. staat op pc van thuis. het was een reactie in het nederlands. het komt erop neer dat de bouwwerken al ver gevorderd zijn. Tijdens de afbraakwerken was het hotel dicht en hebben ze zelf gerenoveerd. Als we toch komen krijgen we mooie kamer en zowiezo niet aan de kant van de bouw.. nu zijn ze 600 meter verder aan het bouwen.
ik denk dat het wel oke is...
laat ook eens weten wat jij ervan denkt?
|
|
Tamara
|
17-3-2008 19:49:54
Met dit te lezen, heb ik zoiets van: oooooooooh, als het dat maar is ;) Maar kzal nog even je mail afwachten.
|
|
Tamara
|
17-3-2008 20:07:10
Ik ga dadelijk ook nog een mail naar het hotel sturen. Kunnen we eens vergelijken of we wel hetzelfde antwoord krijgen.
|
|
Tamara
|
18-3-2008 21:14:34
Even een update: we hebben vanmorgen een telefoontje gehad van Neckermann. Hun contactpersoon in Cyprus was juist terug van een bezoek ter plaatse en het komt op het volgende neer: - de overlast is heel beperkt - ruwbouw zit in laatste fase en is zo goed als af - praktisch geen lawaai of hinder door lelijk uitzicht (kamers aan die kant van het hotel worden niet gebruikt) - enkel wat zicht op nieuwbouw wanneer je op het strand staat/ligt - gedurende de 2 jaar dat de werken bezig zijn, is Neckermann daar klanten naartoe blijven sturen en ze hebben nooit geen klachten gehad wat betreft lawaai of enig ander overlast Onze conclusie: het was gewoon storm in een glas water en nu kunnen we er terug naar uitkijken :)
|
|
Tamara
|
20-3-2008 21:54:52
Hoi Sarah, wat hebben jullie nu beslist?
|
|
sarah
17-5-2008
|
23-3-2008 9:01:35
ik denk dat we gewoon gaan... en jullie??
vind het wel heel moeilijk..
langs ene kant ben ik er wat bang van. langs andere kant.. het stond ook in de odysseus boek, dus het kan niet tegenvallen denk ik dan..
|
|
Tamara
|
23-3-2008 16:10:10
Wij gaan het erop wagen. ps: van dat Odysseus boek heb ik nog nooit gehoord, dadelijk eens kijken :)
|
|
sarah
17-5-2008
|
23-3-2008 20:35:03
dat is zowat de duurste touroperator die er is... als het daar in staat, zal het wel oke zijn denk ik dan..
|
|